پنج روش جدید برای تأیید اطلاعات با جستجوی Google

شکاف های اطلاعاتی را مشخص کنید

گاهی اوقات، اطلاعات زیادی برای نشان دادن برای جستجو وجود ندارد، یا نتایج به سرعت در حال تغییر هستند – و این می تواند زمینه مهمی برای افراد نیز باشد. برای رفع این شکاف های اطلاعاتی، جستجوی Google به طور خودکار توصیه های محتوایی را در شرایطی که موضوعی به سرعت در حال تغییر است نشان می دهد. ما اخیراً توصیه‌های مشابهی را راه‌اندازی کرده‌ایم، که وقتی سیستم‌های ما به سادگی به کیفیت کلی نتایج در دسترس اعتماد ندارند، راه‌اندازی می‌کنند. اکنون، ما در ماه‌های آینده توصیه‌های مربوط به شکاف‌های اطلاعاتی با کیفیت را به زبان‌های جدید، از جمله آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و ژاپنی گسترش می‌دهیم.

این به این معنی نیست که اطلاعات مفیدی در دسترس نیست، یا اینکه یک نتیجه خاص با کیفیت پایین است. این مشاوره ها زمینه ای را در مورد کل مجموعه نتایج در صفحه ارائه می دهند، و شما همیشه می توانید نتایج را برای درخواست خود مشاهده کنید، حتی زمانی که مشاوره وجود دارد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تصاویر محصول در Merchant Center Next