Google Discover همه داستانهای وب را نمایش نمی دهد

جان مولر از گوگل به دارندگان سایت توصیه می کند که انتظار نداشته باشند هر داستان وب که منتشر می کنند در Discover نمایش داده شود.

Google Discover چرخ و فلک مخصوص داستان های وب خود را دارد که در اکتبر گذشته به آن اضافه شد ، اما فقط محتوای انتخابی به آن راه می یابد.

افزودن یک چرخ و فلک برای داستان های وب برخی از افراد را وادار می کند تصور کنند که انتشار یکی از آنها به طور خودکار منجر به مشاهده در Google Discover می شود.

این حداقل در مورد مالک سایتی صدق می کند که در طی پاتوق جستجوی Google Search SEO در 19 فوریه ، س answeredالی را که توسط مولر پاسخ داده شده ارسال کرده است.

مالک سایت می پرسد: “معمولاً چه مدت طول می کشد تا یک داستان وب را در Discover پس از ایجاد آن نشان دهید؟”

پاسخ کوتاه این است – بستگی دارد.

برای پاسخ کامل ، به بخش زیر مراجعه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جان مولر از Google در مورد Web Stories in Discover

وقتی صحبت از هر محتوایی باشد ، خواه یک داستان وب یا هر نوع صفحه وب دیگر ، سرعت نمایه شدن آن می تواند متفاوت باشد.

محتوا گاهی اوقات به سرعت نمایه می شود و گاهی ممکن است مدتی طول بکشد.

علاوه بر این ، همه موارد موجود در فهرست جستجوی Google در Discover نمایش داده نمی شوند.

Google Discover یک چیز متفاوت از جستجوی وب است.

مولر از Discover به عنوان “سطح دیگری” بالاتر از جستجوی وب یاد می کند ، جایی که Google در مورد آنچه نشان داده می شود انتخاب بیشتری دارد.

به گفته وی ، Google نسبت به آنچه در Discover نشان داده می شود “بسیار دقیق” است زیرا کاربران به دنبال چیز خاصی نیستند. ایده این است که مناسب ترین محتوا را برای هر کاربر بر اساس علایق آن زمان توصیه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

توصیه می شود برخی از داستان های وب در Discover بیشتر طول بکشد. اما ، بر خلاف داستان در سایت های دیگر ، ماندگاری برای داستان های وب وجود ندارد. تا زمانی که مالک سایت تصمیم به ادامه آن داشته باشد ، یک داستان وب منتشر خواهد شد.

با این حال ، ممکن است اتفاق بیفتد که یک داستان وب هرگز در Discover نمایش داده نشود ، مولر می گوید:

“پاسخ این است که، بستگی دارد. متاسفانه این چیزی است که گاهی اوقات ما می توانیم پس از ایجاد محتوا خیلی سریع آن را جمع آوری کنیم و خیلی سریع آن را بخزیم و خیلی سریع آن را فهرست بندی کنیم. گاهی اوقات همه اینها خیلی بیشتر طول می کشد.

به ویژه Discover یک سطح دیگر از این سطح است ، زیرا برای Discover ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که چیزی مناسب برای کاربران مناسب است. از آنجا که کاربران به طور خاص چیزی را جستجو نمی کنند ، بنابراین باید در رابطه با محتوایی که در Discover نشان می دهیم بسیار مراقب باشیم.

بنابراین به طور خاص ممکن است اتفاق بیفتد که کمی بیشتر طول می کشد تا شروع به نمایش در Discover کند. همچنین ممکن است هرگز در Discover نشان داده نشود. “

دارندگان سایت بیش از آنکه بتوانند یک صفحه وب را برای انجام چنین کاری بهینه کنند ، نمی توانند یک داستان وب را برای توصیه در Discover بهینه کنند.

مشهور است که برداشت ها و بازدید از Google Discover غیرقابل پیش بینی است. اگر از Discover به طور مرتب ترافیک می گیرید بسیار عالی است ، اما چیزی نیست که باید به آن وابسته باشید.

با این اوصاف ، اگر داستان های وب شما در Google Discover نشان داده نمی شوند یا جستجوی Google ، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که باید آن را برطرف کنید.

برای بررسی معتبر بودن داستان وب خود از ابزار تست AMP Google استفاده کنید. این ابزار مشکلات مربوط به جلوگیری از نمایش محتوا در چرخ فلک داستانهای وب Google را شناسایی می کند.

پاسخ مولر را در فیلم زیر بشنوید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=zCV6tEt3w0k

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور