Google Analytics بدون کوکی داده ها را ردیابی می کند

Google چندین به روزرسانی را اعلام می کند که به شما کمک می کند در صورت عدم دسترسی به کوکی ها ، داده های مربوطه را به صاحبان سایت و تبلیغ کنندگان ارائه دهید.

روش های جدید ردیابی بدون حریم خصوصی ، که شامل فناوری بحث برانگیز FLoC گوگل نمی شود ، به داده های شخص ثالث رضایت داده و یادگیری ماشین بستگی دارد.

این راه حل های جدید با معرفی روش هایی برای اندازه گیری تبدیل ها و باز کردن قفل دیدگاه های مفید با احترام به رضایت کاربر ، برای کمک به بازاریابان در دنیایی که کوکی ها و شناسه های شخص ثالث کمتری دارند ، طراحی شده اند.

با استفاده از این به روزرسانی ها برای دارندگان سایت و تبلیغ کنندگان ، Google:

  • مدلهای پیشرفته یادگیری ماشین خود را به گزارشگری رفتاری در Google Analytics گسترش دهید.
  • دسترسی یکپارچه به حالت رضایت را مجاز کنید ، که بر اساس انتخاب رضایت از کوکی کاربر ، عملکرد برچسب های Google را تنظیم می کند.
  • تبدیل های پیشرفته را انجام دهید که به برچسب ها اجازه می دهد از داده های شخص اول با رضایت استفاده کنند تا نحوه تبدیل کاربران پس از درگیر شدن با تبلیغات را ردیابی کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد گزینه های بدون کوکی گوگل برای ردیابی داده ها آورده شده است.

پیگیری Google Analytics بدون کوکی

Google Analytics به زودی از یادگیری ماشینی استفاده می کند تا درک بازاریابان از سفر مشتری با کوکی یا بدون آن را افزایش دهد.

این توسعه قابلیت یادگیری ماشین است که سال گذشته به Google Analytics اضافه شده و به آن امکان می دهد بینش مربوط به بازاریابی ، مانند احتمال خرید مشتری را نشان دهد.

مدل های پیشرفته یادگیری ماشین Google به گزارش رفتار در Analytics گسترش می یابد. این مدل ها خلا in موجود در داده هایی را که در دسترس نبودن کوکی ها است پر می کنند.

با استفاده از این داده ها ، بازاریابان دید کاملی در مورد سفر مشتری خواهند داشت و می توانند از این بینش ها برای بهبود کمپین ها استفاده کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل می گوید ، در صورت لزوم ، از کوکی در دسترس باشد یا نباشد ، از یادگیری ماشینی استفاده خواهد شد.

حالت رضایت

Vidhya Srinivasan از Google در اعلامیه اظهار داشت: “اکنون وقت آن است که تکنیک های جدید ایمن برای حفظ حریم خصوصی را اتخاذ کنید تا اندازه گیری شما دقیق و عملی باقی بماند.”

یکی از این تکنیک ها شامل ایجاد بنیادی از داده های شخص اول است که بازاریابان می توانند با حالت رضایت گوگل این کار را انجام دهند.

Consent Mode بر اساس انتخاب رضایت کاربر برای کوکی های تبلیغات یا کوکی های تجزیه و تحلیل ، عملکرد برچسب های Google را تنظیم می کند.

وقتی کاربران به کوکی ها رضایت نمی دهند ، حالت رضایت از مدل تبدیل برای بازیابی ، به طور متوسط ​​، بیش از 70٪ از سفرهای کلیک برای تبدیل آگهی استفاده می کند.

این به شما کمک می کند تا بازاریابان بتوانند عملکرد کامل کمپین خود را به روشی ایمن و محرمانه اندازه گیری کنند.

برای آسانتر شدن ادغام وب سایت ها با حالت رضایت ، Google به زودی پیاده سازی را مستقیماً از حساب Tag Tag امکان پذیر می کند و به بازاریابان امکان می دهد رفتار برچسب را در پاسخ به تنظیمات رضایت کاربران تغییر داده و سفارشی کنند.

تبدیل های پیشرفته

تبدیل های پیشرفته یک روش اضافی ایمن برای حفظ حریم خصوصی برای اندازه گیری دقیق داده ها در هنگام موجود بودن کوکی های کمتر است.

با تکیه بر پایه و اساس ایجاد شده در حالت رضایت ، در تبدیل های پیشرفته از داده های شخص اول با رضایت استفاده می شود تا نمای دقیق تری از اقدامات انجام شده توسط کاربران پس از درگیر شدن با تبلیغات ارائه شود.

بازاریابان در مواردی که آگهی در یک دستگاه نشان داده می شود و کاربر در دستگاه دیگر تبدیل می کند ، داده های مورد نیاز برای باز کردن قفل بینش عملکرد ، مانند افزایش تبدیل و بهبود اندازه گیری را دریافت می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل خاطرنشان می کند که داده های شخص اول برای محافظت از حریم خصوصی کاربر و اطمینان از امنیت هش می شود ، این بدان معناست که بازاریابان گزارش های تجمع و ناشناس را دریافت می کنند.

گزارش شده است که در آزمایش اولیه تبدیل های پیشرفته ، خرده فروش ASOS افزایش فروش 8.6٪ در جستجو و 31٪ در YouTube را ثبت کرده است.

Google روز پنجشنبه 27 مه در ساعت 8:00 صبح PT / 11:00 صبح ET اطلاعات بیشتری در مورد این راه حل های اندازه گیری ایمن برای حفظ حریم خصوصی ارائه می دهد.

منبع: وبلاگ تبلیغات و تجارت Google

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور