Google جستجو را با پشتیبانی از داده های متا سازمان بهبود می بخشد

Google در حال گسترش پشتیبانی از نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته سازمان است و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری درباره خود در نتایج جستجو ارائه دهند.

با این به‌روزرسانی، Google از نشانه‌گذاری برای نمایش جزئیات شرکت در پانل‌های دانش و سایر عناصر بصری در صفحه نتایج جستجو استفاده می‌کند.

این به کاربران کمک می کند تا اطلاعات ضروری درباره سازمان هایی را که جستجو می کنند بیابند.

چه چیزی در حال تغییر است؟

از سال 2013، گوگل به سایت‌ها اجازه می‌دهد تا از نشانه‌گذاری «لوگو» و «url» برای مشخص کردن تصویر و پیوند لوگوی خود در نتایج جستجو استفاده کنند.

اکنون، Google سایت‌ها را قادر می‌سازد تا اطلاعات بیشتری مانند نام، آدرس، اطلاعات تماس و شناسه‌های کسب‌وکار خود را درج کنند.

Google دستورالعمل‌های داده‌های ساختار یافته نشان‌واره موجود را حفظ می‌کند و آنها را با اسناد علامت‌گذاری سازمانی گسترده‌تر ادغام می‌کند.

تغییرات در کنسول جستجو

گزارش نشان‌واره در Google Search Console و آزمایش‌های موجود در ابزار Rich Results Test به اعتبارسنجی نشانه‌گذاری سازمانی جامع‌تر منتقل شده‌اند.

Rich Results Test امکان تست نشانه‌گذاری سازمان را با ارسال یک URL یا قطعه کد فراهم می‌کند. این بازخورد فوری در مورد اینکه آیا نشانه گذاری به درستی پیاده سازی شده است یا خیر ارائه می دهد.

وب سایت ها چه کاری باید انجام دهند؟

سایت‌های دارای نشانه‌گذاری نشان‌واره نیازی به تغییر چیزی ندارند – گوگل آن را تشخیص می‌دهد. با این حال، گوگل افزودن فیلدهای سازمانی جدید را در صورت امکان تشویق می کند.

ارائه جزئیات بیشتر سازمان می‌تواند شرکت‌ها را واجد شرایط نمایش پانل‌های دانش گسترده، مانند پانل‌های تجاری اخیراً راه‌اندازی Google، کند.

برای کسب‌وکارهای محلی، Google استفاده از نشانه‌گذاری کسب‌وکار محلی و سازمان را توصیه می‌کند. شرکت‌هایی که فقط آنلاین هستند باید از زیرمجموعه «کسب و کار آنلاین» از نشانه‌گذاری سازمان استفاده کنند.

با نگاه به آینده

هدف این افزودنی‌ها ساده‌تر کردن کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای کمک به کاربران برای یافتن جزئیات دقیق در نتایج جستجوی Google است.

این به‌روزرسانی همچنین نشان می‌دهد که چرا می‌تواند برای سایت‌ها مفید باشد که نشانه‌گذاری داده‌های ساخت‌یافته را پیاده‌سازی کنند، حتی زمانی که Google هنوز از آن برای بهبود نتایج غنی استفاده نمی‌کند.

در حالی که ویژگی‌های نشانه‌گذاری خاص ممکن است باعث پیشرفت‌های قابل مشاهده نشوند، زمانی که سیستم‌های Google توانایی پردازش و نمایش انواع جدیدی از داده‌های ساخت‌یافته را پیدا می‌کنند، سایت‌ها را در موقعیتی قرار می‌دهند که از آنها سود ببرند. کاری که امروز انجام می‌شود می‌تواند به پیشرفت‌هایی در مسیر کمک کند.

همانطور که Google قابلیت های داده های ساختاریافته خود را گسترش می دهد، نشانه گذاری هایی که قبلاً پشتیبانی نمی شد ممکن است در نهایت واجد شرایط برای ویژگی های جستجوی ویژه شود.


تصویر ویژه: G-Stock Studio/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور