Google اهمیت GMB را برای جستجوی محلی توضیح می دهد

جان مولر گوگل به س aboutالی درباره تفاوت SEO بین یک جستجوی جستجوی اطلاعاتی و پرس و جو برای خدمات محلی پاسخ داد. مولر به این س answersال پاسخ می دهد و در ادامه توضیح می دهد که یک کسب و کار برای رتبه بندی در جستجوهای جستجوی محلی چه باید بکند و بر اهمیت Google برای کسب و کار من (GMB) تأکید کرد.

تفاوت بین جستجوهای جستجوی محلی و اطلاعاتی چیست؟

آ “عبارت جستجوی محلی”یک س searchال جستجو است که وقتی شخصی به دنبال خدمات یا فروشگاهی است که در منطقه جغرافیایی خود قرار دارد در گوگل تایپ می کند.

نمونه هایی از مشاغل جستجوی محلی می تواند لوله کش ، رستوران ، فروشگاه خرده فروشی یا وکیل باشد.

و جستجوی جستجوی اطلاعاتی یکی از مواردی است که یک جستجوگر در تلاش است تا اطلاعاتی را پیدا کند ، برای مثال ، بازیگران فیلم ، بررسی محصول یا دستورالعمل هایی در مورد نحوه پخت یک گولاش مجارستانی.

جان مولر گوگل در مورد SEO جستجو محلی صحبت می کند

جان مولر گوگل در مورد سئوی جستجوی محلی توضیح می دهد

آیا SEO برای صفحات وب محلی و محلی متفاوت است؟

سوال این بود که تفاوت بین یک جستجوی محلی و پرس و جو برای یک صفحه اطلاعاتی از نظر SEO چیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به نظر می رسد ایده ای که سerال کننده داشته است این است که هدف جستجو متفاوت است ، بنابراین SEO برای دو نوع پرس و جو باید متفاوت باشد.

سئو برای یک صفحه محصول یا خدمات چقدر متفاوت از یک مقاله معمولی است؟

به عنوان مثال ، برای کلمات کلیدی مانند “کلاسهای پیانو در نزدیکی من” ، زیرا قصد کاربر این است که به جای راه حلی ، یک سرویس پیدا کند؟ “

SEO برای مقاصد محلی و اطلاعاتی اساساً یکسان است

جان مولر از گوگل پاسخ داد که در مورد صفحات خود ملاحظات SEO یکسانی وجود دارد بدون توجه به اینکه این صفحه برای یک سرویس محلی باشد یا برای یک صفحه اطلاعاتی.

در ابتدا ممکن است شگفت آور به نظر برسد ، اما او در ادامه تفاوت مهمی را با نحوه تبلیغ صفحه جستجوی محلی و پاسخ منطقی تر توضیح می دهد.

مولر تأیید می کند که SEO برای محتوا یکسان است:

“در اصل همان است. من فکر نمی کنم ما با توجه به این نوع صفحات متفاوت کار کنیم.

اما ما سعی می کنیم محتوای موجود در صفحه را بیابیم ، نحوه ارتباط آن را بفهمیم و با آن برخورد مناسب داشته باشیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین آنچه من فکر می کنم او می گوید این است که ملاحظات SEO مانند برچسب عنوان ، توضیحات متا ، استفاده از سرفصل ، محتوای صفحه و شاید حتی داده های ساختار یافته همه بین یک صفحه وب که برای جستجوی محلی بهینه شده است و صفحه ای که بهینه شده است یکسان باشد. برای یک جستجوی جستجوی اطلاعاتی

نحوه تبلیغ خدمات محلی در Google

جان مولر در ادامه تفاوت نحوه تبلیغ صفحه محلی را مورد بحث قرار می دهد.

“یک چیز … که به نوعی در اینجا نیز باید به آن اشاره کرد این است که به نظر می رسد آنچه که شما در آن نگاه می کنید در اصل یک خدمات محلی یا مشاغل محلی است.

و برای آن مطمئن می شوم که شما واقعاً یک ورودی قوی برای Google برای کسب و کار من راه اندازی کرده اید.

زیرا این چیزی است که می توان در نتایج جستجو برای چنین مواردی کمی ساده تر نشان داد.

و به طور خاص ، سeriesالاتی که شامل چیزی مانند “نزدیک من” است ، این بدان معنا نیست که شما باید برای “نزدیک من” رتبه بندی کنید زیرا در نزدیک من در اصل مانند … جهانی است.

این مورد خاصی در وب سایت شما نیست.

اما آنچه شما باید در اینجا انجام دهید این است که مطمئن شوید مکان خود را به وضوح در صفحات خود مشخص کرده اید ، به طوری که ما تشخیص دهیم این مکان با وب سایت شما یا با این صفحه مرتبط است و کاربر در آن مکان است.

بنابراین هر گونه پرس و جو که شامل “نزدیک من” باشد ، می توانیم از این الگوریتم فاصله جغرافیایی استفاده کنیم تا به این شکل برسیم ، در واقع نتایجی هستند که نزدیک آنها هستند و با آنچه که بدنبال آن بودند مطابقت دارد.

بنابراین این چیزی است که باید در آنجا در نظر داشته باشید. “

Google My Business (GMB) برای مشاغل محلی ضروری است

مولر در ادامه بر اهمیت ایجاد نمایه Google برای مشاغل من تاکید کرد.

مولر:

با راه اندازی Google برای کسب و کار من ، به هر حال به طور خودکار مکانی مشخص می شود.

بنابراین آنجا کمی ساده تر است.

اما داشتن همه اینها برای ما بسیار ساده تر می کند که بفهمیم این یک نتیجه محلی است و کاربر محلی است و به دنبال چیزی محلی هستند ، بنابراین ما باید این را در جستجو بهتر برجسته کنیم. “

سئوی داخلی صفحه با وجود تفاوت در قصد کاربر یکسان است

ممکن است به نظر برسد که قصد کاربر بین SEO برای جستجوی محلی و یک سایت اطلاع رسانی تفاوت ایجاد می کند. اما در واقع آنچه باید انجام شود تقریباً مشابه است.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر یک کسب و کار در Google My Business (GMB) گنجانده شده باشد ، باید محلی باشد.

GMB ممکن است برای شرکتی که مشتریان ملی و/یا جهانی دارد مناسب نباشد. آنچه ممکن است اتفاق بیفتد این است که ممکن است سایت از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) در جستجوی خارج از مناطق خدماتی که در نمایه GMB مشخص شده است ، ناپدید شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

رتبه بندی برای جستجوهای محلی در مقابل غیر محلی

تماشا کنید که مولر رتبه جستجوی محلی را در دقیقه 42:45 توضیح می دهد:

https://www.youtube.com/watch؟v=H9QNcHy85Nk

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور