Google از مشکلی آگاه است که باعث میشود جیمیل مکرراً از شما بپرسد که آیا میخواهید «به دریافت پیامها از این فرستنده ادامه دهید».
این پیام در بالای یک ایمیل به عنوان یک بنر خاکستری ظاهر می شود که دارای علامت تعجب در یک شش ضلعی است. میتوانید با یک پیوند به مقاله راهنما، بله یا خیر پاسخ دهید:
آیا می خواهید به دریافت پیام از این فرستنده ادامه دهید؟ لطفا در مورد این پیام به ما بازخورد بدهید. ما دیگر در مورد این فرستنده از شما سؤالی نخواهیم کرد، اگرچه همیشه می توانید اشتراک خود را لغو کنید یا در آینده آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنید.
گوگل حوالی ساعت 8 صبح امروز صبح به وقت PT از باگ “ادامه دریافت پیام از این فرستنده” جیمیل مطلع شد، اما ممکن است دیروز شروع شد.
مشکل کسانی که تحت تأثیر قرار می گیرند این است که بنر به طور مکرر ظاهر می شود، حتی از فرستندگان شناخته شده، از جمله برای هشدارهای رویداد تقویم Google.
کاربران اعلانهای بنری اضافی را در ایمیلهای تحویلشده در صندوق ورودی دریافت میکنند و از آنها میپرسند که آیا میخواهند به دریافت ایمیل از برخی فرستندهها ادامه دهند یا خیر.
ممکن است کاربران مجبور باشند روی هر بنر روی «بله» یا «خیر» کلیک کنند[s] نمایش داده.
تیم مهندسی ما به بررسی این موضوع ادامه می دهد.
با این حال، این مشکل “محدود به مصرف کنندگان Gmail است و نه به مشتریان Enterprise که برای Workspace پرداخت می کنند.” ما هنوز مشکل را در چندین حساب که امروز صبح بررسی کردیم تکرار نکرده ایم، بنابراین ممکن است آنقدرها هم گسترده نباشد.
به روز رسانی: گوگل از آن زمان اضافه کرده است که چگونه یک محدوده زمانی تحت تاثیر وجود دارد:
ما با مشکلی در Gmail مواجه هستیم که در آن ایمیلهای ارسال شده بین 2022-07-06 20:36 PDT – 2022-07-07 00:08 PDT دارای یک اعلان بنر اضافی در صندوق ورودی کاربران هستند.
اطلاعات بیشتر در مورد جیمیل:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: