با ابزارهای داده و حریم خصوصی ما آشنا شوید

ارزش ایجاد کنید

به دلیل افزایش نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی، تنظیم‌کننده‌های جهانی و شرکت‌های فناوری اقداماتی را برای محدود کردن استفاده از سیگنال‌ها انجام داده‌اند – مانند کوکی‌های شخص ثالث و شناسه‌های دستگاه – که صنعت تبلیغات دیجیتال برای دهه‌ها به آن‌ها تکیه کرده است. امروزه بیش از 80 درصد از تبلیغ‌کنندگان برای شخصی‌سازی تبلیغات به این سیگنال‌ها وابسته هستند.

ما معتقدیم فرصتی برای شما وجود دارد که از داده های شخص اول جمع آوری شده از روابط مستقیم خود با کاربران برای جایگزینی عملکردهای کلیدی که کوکی های شخص ثالث و شناسه های دستگاه ارائه می کنند استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

شناسه های شخص اول را تنظیم کنید

شناسه‌های شخص اول، عملکرد اصلی تبلیغات، مانند مدیریت فرکانس و شخصی‌سازی آگهی‌ها را که کوکی‌های شخص ثالث و شناسه‌های دستگاه قبلاً ارائه کرده بودند، فعال می‌کنند، در حالی که از حریم خصوصی کاربر نیز محافظت می‌کنند. برای ناشران با منابع کمتر، کوکی‌های شخص اول ناشر برای وب و کلید برنامه مشابه برای تلفن همراه مناسب هستند زیرا توسط Ad Manager از طرف شما تنظیم شده‌اند. شناسه‌های ارائه‌شده توسط ناشر (PPID) هدفی مشابه کوکی‌های شخص اول ناشر و کلید برنامه مشابه دارند، اما انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند زیرا توسط خود ناشران تنظیم شده‌اند.

مخاطبان شخص اول بسازید

هر ناشر به داده های شخص اول دسترسی دارد، اما برای برخی، بهره برداری از مزایای آن داده ها پیچیده بوده است. Ad Manager روی تعدادی ویژگی سرمایه گذاری می کند تا به شما کمک کند به راحتی مخاطبان متنی و شخص اول را ایجاد و فعال کنید. راه‌حل‌هایی مانند کلید-مقدارها، سیگنال‌های ارائه‌شده توسط ناشر و راه‌حل‌های مخاطب به شما این امکان را می‌دهند که بخش‌های مخاطب را به روش‌هایی توسعه دهید که به بهترین وجه با استراتژی‌های داده و مهارت‌های فنی شما هماهنگ باشد.

روایت های داده های پیشرفته را توسعه دهید

برای باز کردن پتانسیل کامل داده های خود، مهم است که بدانید مخاطبان شما چگونه با تبلیغات و محتوای شما درگیر هستند. برای سهولت کار برای شرکا، ما تعدادی راه حل ساده برای اندازه گیری ارائه می دهیم. برای مثال، کاوشگر ترافیک Ad Manager به شما امکان می‌دهد تا با تجزیه و تحلیل مخاطبان و موجودی با استفاده از داشبوردهای بصری، روایت‌های پیشرفته‌تری درباره داده‌های خود ایجاد کنید.