گوگل از اندازه گیری بین رسانه ای منصفانه و باز حمایت می کند

انجمن تبلیغات ملی (ANA) تخمین می زند که بازاریابان هدر دادن 15 میلیارد دلار صرف تبلیغات سالانه تنها در ایالات متحده، به دلیل عدم سنجش مخاطب بین رسانه ای قابل مقایسه. به عنوان یک صنعت، ما به یک دوراهی رسیده ایم. ما این فرصت را داریم که دور هم جمع شویم تا اندازه‌گیری بین رسانه‌ای را برای بازاریابان، آژانس‌ها و مصرف‌کنندگان حل کنیم یا می‌توانیم در مسیر ایجاد سیلوهای اندازه‌گیری جدید، استانداردهای ناسازگار و پیچیدگی‌های غیر ضروری حرکت کنیم.

برای YouTube، راه حل ساده است — صنعت باید در مورد هر راه حل اندازه گیری مخاطب بین رسانه ای شخص ثالث با اصول مشترک موافقت کند، آنها را بپذیرد و به آنها پایبند باشد. ما طرفدار بازاریاب هایی هستیم که نیاز به اندازه گیری میزان دسترسی در همه پلتفرم ها دارند، صرف نظر از سازنده محتوا، طول ویدیو یا کیفیت دوربین. این باعث بهبود تجارب تبلیغاتی مصرف‌کننده می‌شود و به بازاریابان و آژانس‌ها کمک می‌کند تا کارایی بسیار مورد نیاز را در سرمایه‌گذاری‌های رسانه‌ای خود داشته باشند.

ما پنج اصل را پیشنهاد می‌کنیم که با اتخاذ آنها، اطمینان حاصل شود که راه‌حل‌ها می‌توانند نیازهای بازاریاب را برآورده کنند و تجربه تبلیغات مصرف‌کننده را بهبود بخشند. به طور خلاصه، ما معتقدیم که هر راه حل اندازه گیری مخاطب بین رسانه ای شخص ثالث باید به صورت زیر باشد:

  1. جامع: اندازه‌گیری باید دید یکپارچه از مخاطبان در تلویزیون، CTV/OTT و پلتفرم‌های آنلاین ارائه کند.
  2. منصفانه و قابل مقایسه: ما باید از نمایش قابل مشاهده MRC به عنوان مبنایی برای شمارش نمایش‌ها، میزان دسترسی و فراوانی استفاده کنیم و سایر معیارها مانند مدت زمان را جداگانه گزارش کنیم.
  3. حریم خصوصی: تنها راه حل هایی که حریم خصوصی محور هستند می توانند انتظارات مصرف کننده را برآورده کنند و برای بازاریابان درازمدت بادوام باشند.
  4. مستقل و قابل اعتماد: راه‌حل‌ها باید ناشر، بازاری‌مدار، با روش‌شناسی شفاف و قابل ممیزی باشند.
  5. قابل اقدام برای تبلیغ کنندگان: ما از رقابت و انتخاب در اندازه گیری حمایت می کنیم، در حالی که از پیچیدگی و هزینه های غیر ضروری برای تبلیغ کنندگان و آژانس ها جلوگیری می کنیم.

این کار بنیادی است. خواه هدف شما آگاهی از برند باشد یا نتایج خاص، برداشت های دقیق، تعداد دسترسی و تعداد دفعات یک ورودی حیاتی است. برای این منظور، ما از شرکای خود در سراسر صنعت می خواهیم:

  • اصول روشنی را اتخاذ کنید. هنگام تعامل با ارائه دهندگان اندازه گیری و راه حل ها از یک رویکرد مبتنی بر اصول استفاده کنید. ما معتقدیم که این اصول مطابق با نیازهای بازاریاب است و منعکس کننده دیدگاه های ستاره شمالی فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان (WFA) و ANA است که یک اکوسیستم منصفانه ایجاد می کند.
  • بدون سیلو جدید مخاطب پادشاه است، پس همه را بر اساس منصفانه و قابل مقایسه بسنجید. موجودی ویدیویی را بر اساس مفاهیم دلخواه مانند ارزش تولید یا مدیریت تنظیم نکنید.

ما به این چشم‌انداز متعهد هستیم تا بازاریابان و آژانس‌ها بتوانند تصویری کامل و صادقانه از جایی که مخاطبانشان وقت می‌گذرانند ببینند. و بله، ما معتقدیم که اگر در این محیط به‌طور دقیق شمارش و مقایسه شود، محصولات ما خودشان صحبت خواهند کرد.

به نوبه خود، می توانید روی ما حساب کنید:

  • بازاریابان را در جایی که به ما نیاز دارند ملاقات کنید. شما مشارکت مداوم ما را در ابتکارات بین رسانه ای WFA، ANA و انجمن ثبت شده تبلیغ کنندگان بریتانیا (ISBA) خواهید دید. سرمایه گذاری مداوم برای حمایت از شرکای آژانس ما؛ و مشارکت نزدیک با ارائه دهندگان شخص ثالث که بازاریابان به آنها اعتماد دارند. ما همچنین راه‌های عملی برای زنده کردن این اصول را به اشتراک می‌گذاریم.
  • از اشخاص ثالثی که مشتریان ما استفاده می کنند حمایت کنید تا ضمن احترام به حریم خصوصی کاربر، دید کاملی از مخاطبان را به تصویر بکشند. ما فعالانه شریک هستیم تا به اشخاص ثالث کمک کنیم تا نیازهای بازاریاب را به روشی با محوریت حفظ حریم خصوصی حل کنند و راه‌حل‌های آن‌ها را به گونه‌ای توسعه دهیم که بازتابی از نحوه مصرف رسانه‌های امروزی توسط مخاطبان باشد.
  • با پخش کنندگان و سایر ناشران تعامل داشته باشید. ما از همتایان طرف فروش خود استقبال می کنیم که در این رویکرد به ما بپیوندند. وقتی صحبت از اندازه‌گیری مخاطبان بین رسانه‌ای شخص ثالث می‌شود، نیازهای ما بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم مشابه است. اندازه گیری دقیق، با محوریت حریم خصوصی و منصفانه برای همه ما سودمند است.

تمرکز صنعت بر سنجش مخاطبان بین رسانه ای شخص ثالث در بالاترین سطح خود قرار دارد. اکنون زمان آن است که با تمرکز و انرژی برای تکامل سنجش مخاطبان اقدام کنیم. اگر از این شتاب برای جمع آوری نیازهای بازاریاب و اتخاذ اصول روشن در نقشه های راه شخص ثالث استفاده نکنیم، همه ما ضرر خواهیم کرد. بازاریابان و آژانس‌ها نمی‌توانند بازدهی را افزایش دهند یا تجارب تبلیغاتی مصرف‌کننده را بهبود بخشند. ناشران نیز به طور دقیق و منصفانه اندازه گیری و مقایسه نمی شوند.

بازاریابان در هر اندازه ای بر سیستم اندازه گیری اصرار دارند که عینی، مستقل، شفاف، خنثی و شخص ثالث تایید و تایید شده توسط MRC باشد. CMM ANA بر اساس این اصول ستاره شمالی است، و ما از رویکرد YouTube برای همسویی و حمایت از این اصول حمایت می کنیم.
بیل تاکر، گروه EVP، انجمن تبلیغات ملی