آوردن مزایای هوش مصنوعی به محصولات روزمره ما
ما سابقه طولانی در استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود جستجو برای میلیاردها نفر داریم. BERT، یکی از اولین مدلهای ترانسفورماتور ما، در درک پیچیدگیهای زبان انسانی انقلابی بود. دو سال پیش، ما MUM را معرفی کردیم که 1000 برابر قدرتمندتر از BERT است و دارای درک سطح بعدی و چند زبانه ای از اطلاعات است که می تواند لحظات کلیدی را در ویدیوها مشخص کند و اطلاعات مهم، از جمله پشتیبانی بحران را به زبان های بیشتری ارائه دهد.
اکنون، جدیدترین فناوریهای هوش مصنوعی ما – مانند LaMDA، PalM، Imagen و MusicLM – بر این اساس هستند و راههای کاملاً جدیدی برای تعامل با اطلاعات، از زبان و تصاویر گرفته تا ویدیو و صدا، ایجاد میکنند. ما در تلاش هستیم تا این آخرین پیشرفتهای هوش مصنوعی را در محصولات خود بیاوریم، که از جستجو شروع میشود.
یکی از هیجانانگیزترین فرصتها این است که چگونه هوش مصنوعی میتواند درک ما از اطلاعات را عمیقتر کند و آنها را به طور کارآمدتر به دانش مفید تبدیل کند – که باعث میشود افراد راحتتر به قلب چیزی که به دنبال آن هستند برسند و کارها را انجام دهند. وقتی مردم به گوگل فکر میکنند، اغلب به این فکر میکنند که برای پاسخهای واقعی سریع به ما مراجعه کنند، مثلاً «یک پیانو چند کلید دارد؟» اما به طور فزایندهای، مردم برای بینش و درک عمیقتر به Google روی میآورند. آیا یادگیری پیانو یا گیتار آسانتر است و هر کدام به چه میزان تمرین نیاز دارند؟ یادگیری در مورد موضوعی مانند این میتواند تلاش زیادی را برای فهمیدن آنچه واقعاً باید بدانید نیاز دارد، و مردم اغلب میخواهند موضوعات متنوعی را کشف کنند. طیفی از نظرات یا دیدگاه ها
هوش مصنوعی در این لحظات میتواند مفید باشد و بینشهایی را برای سوالاتی که هیچ پاسخ درستی وجود ندارد ترکیب کند. به زودی، ویژگیهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در «جستجو» خواهید دید که اطلاعات پیچیده و دیدگاههای چندگانه را در قالبهای قابل هضم تقطیر میکند، بنابراین میتوانید به سرعت تصویر بزرگ را درک کنید و از وب بیشتر بیاموزید: چه به دنبال آن باشید. دیدگاههای اضافی، مانند وبلاگهای افرادی که هم پیانو و هم گیتار مینوازند، یا عمیقتر کردن موضوع مرتبط، مانند مراحل شروع بهعنوان مبتدی. این ویژگیهای جدید هوش مصنوعی به زودی در جستجوی Google منتشر میشوند.