9 شاخص راه اندازی برای بنیانگذاران فناوری برای پیگیری

عکس پروفایل نویسنده

@byldeح لوناره

صاحب محصول در طول روز. شکارچی جادوگران در شب!

من که خودم یک بنیانگذار استارتاپ هستم ، یاد گرفته ام که تجزیه و تحلیل چیزی است که بدون آن نمی توانی زندگی کنی. فعالیت کوچک من فقط بر مدیریت جوامع محلی در انگلیس متمرکز بود. اما اکنون تقریباً در همه نقاط جهان فعالیت می کنیم.

هرکسی که کسب و کار جدیدی را شروع می کند مفهوم اساسی سود را می فهمد. اگر بیشتر از هزینه خود سود می کنید ، تفاوت در سود شماست و هرچه اختلاف بیشتر باشد ، درآمد بیشتری کسب می کنید. مهمترین سوال این است که ، شما چگونه یک تجارت سودآور را اداره می کنید؟

اول و مهمترین ، یک تجارت سودآور محصولی را می فروشد که مردم به آن نیاز دارند ، از آن استفاده می کنند و برای آن هزینه می کنند. اگر در حال شروع یک کار جدید هستید ، این احتمالاً همه آن چیزی است که به آن فکر می کنید ، با ساخت یک محصول استارتاپی که مشکلات مشتریان را برطرف می کند و شایسته تعهد مالی آنها است ، دید خود را به واقعیت تبدیل می کند.

ثانیاً ، یک کارآفرین دارای یک تجارت سودآور ، معیارهای اصلی مالی و تحلیلی را می فهمد و اینکه چگونه می توانند بر سود تأثیر بگذارند. این معیارها شاخص های اصلی عملکرد شما (KPI) هستند.

در این پست ، نه معیار اساسی پیدا خواهید کرد که باید درباره آنها بدانید و اندازه بگیرید. KPI های شما می توانند با رشد شرکت شما تغییر کنند. به عنوان مثال ، هنگام راه اندازی خود ، ثبت نام های جدید یا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور