در یک نظرسنجی اخیر Emissary از خریداران فناوری در سطح اجرایی، 85 درصد از خریدهای اخیر و عمده فناوری شامل یک خریدار غیر فنی بود که تأثیر زیادی بر تصمیم نهایی داشت. یک استراتژی قوی با استفاده از بهترین شیوه های بازاریابی عمودی می تواند به دستیابی به این خریداران متقابل کمک کند، سرنخ های ورودی را هدایت کند و به ارائه دهندگان راه حل کمک کند تا خود را در بازارهای شلوغ متمایز کنند. بهترین بازاریابهای فناوری این تعادل را با انجام تحقیقات گسترده در مورد عمودیها قبل از اینکه مخاطب، پیام و تحویل را تحت فشار قرار دهند، ایجاد میکنند. کلید همه چیز شخصی سازی است.
مامور
Emissary تنها شبکه اطلاعاتی فروش انسانی است که بینش های داخلی را در مورد حساب های هدف خود ارائه می دهد.