6 تاکتیک عملی برای بهبود عملکرد محتوا و معیارهای محتوای آس

عکس پروفایل نویسنده

@جیممیکولنمحتوای بازی ورد

خدمات نوشتن محتوای ما برای شما ترافیک مشتری ایجاد می کند و <3!

چه چیزی مطالب را عالی می کند؟ چگونه می فهمید محتوایی که نوشتید اندازه گیری می شود؟ بدیهی است که محتوای خوب دارای رتبه بالاتری است و خوانندگان بیشتری را به ارمغان می آورد. اما محتوای عالی خیلی بیشتر از اینهاست. برای اینکه محتوا عالی باشد ، باید مورد توجه خوانندگان قرار گیرد ، آنها را درگیر کنید تا از وبلاگ یا صفحه شما خارج نشوند و تأثیر مثبتی بر روی آنها بگذارد. البته باید در SERP ها نیز رتبه بالاتری داشته باشد تا در وهله اول به خوانندگان شما برسد.

حال بیایید چند مورد از این هک ها را بررسی کنیم.

بنابراین خواه نویسنده باشید ، وبلاگ نویس یا بخشی از بخش بازاریابی محتوا در یک شرکت باشید – برای بهبود عملکرد و معیارهای محتوای آس به این روش های ساده نیاز خواهید داشت.

بهینه سازی عنوان: ایجاد عناوین چشم نواز

قبل از اینکه خواننده حتی به مقاله شما برسد ، آنها عنوان را می بینند. طبق مطالعه ای که توسط Copyblogger انجام شده است ، حدود 80 درصد بازدید کنندگان در هر صفحه وب فقط عنوان را می خوانند.

به عبارت دیگر ، اگر عنوان (یا عنوان) شما تا حد بالا نباشد ، شما ضرر خواهید کرد. در اینجا نحوه بهینه سازی عناوین خود برای به دست آوردن معیارهای محتوای بهتر ارائه شده است.

1 از قلاب در عنوان استفاده کنید: سعی کنید به یک سوال پاسخ دهید. یا شاید ، شامل مواردی باشد که خوانندگان شما را راضی کند …

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>