5 نکته YouTube برای کمک به رشد کانال های کوچکتر

YouTube پنج توصیه با هدف کانالهای کوچکتر به دنبال ایجاد مخاطب و کانالهایی دارد که برای اولین بار شروع به کار می کنند.

نکات توسط راشل آلوس ، مدیر محصولات YouTube ارائه شده است و از آنچه در چهار سال کار در این شرکت دیده است مطلع می شود.

بخشی از کار او در YouTube این است که بفهمد چرا برخی کانال ها قادر به رشد و حفظ مخاطب هستند ، در حالی که مخاطبان کانال های دیگر با گذشت زمان کاهش می یابد.

آلوس می گوید که در طول زمان خود با یوتیوب هزاران فیلم را تجزیه و تحلیل کرده است. این پنج چیز اصلی است که وی در مورد رشد کانال آموخته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

5 نکته برای کانال های YouTube کوچکتر

کانال خود را حول مخاطبان ایجاد کنید

آلوز سازندگان کوچکتر YouTube را ترغیب می کند تا محتوای خود را در اطراف افراد طراحی کنند. به این فکر کنید که چه کسی کانال را تماشا می کند ، به چه چیزهایی علاقه دارد و اینکه چگونه ممکن است در طول شش ماه به یک سال یا بیشتر علایق آنها تغییر کند.

استراتژی های محتوا را در اطراف افراد و علایق آنها طراحی کنید. با تغییر منافع مردم ، آن استراتژی ها را تنظیم کنید.

“و به یاد داشته باشید که برای رشد باید دو کار انجام دهید. شما باید بینندگان جدیدی جذب کنید و سپس باید بینندگان را بازگرداند تا بیشتر تماشا کنند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

طاقچه خود را پیدا کنید

با محتوای بیشتر از هر زمان دیگری در وب ، برجسته تر شدن آن دشوارتر می شود. آلوس توصیه می کند که به دنبال دسته های کم ارزش و مناسب باشید و به دنبال شکاف در بازار باشید.

یا چیزی درست کنید بهتر از آنچه در آنجا وجود دارد ، یا چیزی بسازید ناهمسان.

تعداد زیادی فیلم مشاهده کنید

به تولیدکنندگان محتوا توصیه می شود فیلم های زیادی تماشا کنند ، شبیه به این که صاحب مشاغل با تحقیقات مداوم بازار خود را تحت نظر دارد.

به سازندگانی نگاه کنید که محتوای مشابهی تولید می کنند و به کاری که انجام می دهند فکر کنید. ایده کپی کردن فیلم ها نیست ، بلکه درک این است که مخاطبان آنها از دیدن چه چیزی لذت می برند.

یک مارک ایجاد کنید

YouTube توصیه می کند با حفظ سبکی بین:

  • عناوین
  • عکسهای کوچک
  • رنگها
  • گرافیک
  • قلم ها
  • و غیره

مارک متمایز به کانال و محتوای آن کمک می کند تا در میان گزینه های زیادی که این روزها بینندگان در YouTube دارند ، وجود داشته باشد.

یک مارک به بینندگان کمک می کند تا به محض پیشنهاد در کانال ، با یک کانال آشنا شوند و آن را تشخیص دهند. این می تواند منجر به کلیک و نمایش بیشتر بر روی محتوای کانال شود

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

YouTube برای کانال های جدید و کوچکتر ، می گوید به این فکر کنید که کدام قلم ها ، رنگ ها و سبک ها بهترین نام تجاری شما را نشان می دهند. سپس اطمینان حاصل کنید که این عناصر در نماد کانال ، هنر کانال ، شرح کانال و پیش پرده کانال وجود دارند.

مقاوم باش

سازگاری کلید رشد در YouTube است ، زیرا عادت به تماشای منظم یک کانال برای بینندگان ممکن است به زمان و آزمایش نیاز داشته باشد.

برای اینکه بازدیدکنندگان به تماشا بازگردند ، سازندگان با استراتژی هایی مانند بارگذاری مداوم در یک برنامه ، موفقیت کسب کرده اند. این به بینندگان کمک می کند تا بدانند چه زمانی باید منتظر محتوای جدید باشند.

کانالهایی که مخاطبان را در خود نگه می دارند ، تمایل دارند به ساخت ویدئوهایی با موضوعات و موضوعات مشابه ادامه دهند ، همان کانالهایی که در ابتدا به آنها در جذب بیننده کمک می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کانال های YouTube نباید خلاقیت آنها را محدود کنند ، اما برخی از سازگاری ها به شما کمک می کند تا در ابتدا تعداد بینندگان افزایش یابد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، فیلم کامل راشل آلوز را در زیر ببینید:

https://www.youtube.com/watch؟v=GA60xE3Wl30

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور