تجربه کاربر (UX) جزء حیاتی هر استراتژی بازاریابی است. وب سایت شما مرکز برند شما و ابزاری است که می تواند علاقه شما را از اولین کلیک تا خرید نهایی حفظ کند. ایجاد یک تجربه کاربری ساده و در عین حال هیجان انگیز ، بازدیدکنندگان شما را در بر می گیرد و راهی آسان به سبد خرید را برای آنها فراهم می کند. از اصلاح جریان وب سایت تا بهبود تجربه موبایل ، ما پنج مورد از پیشرفت های پولساز مورد علاقه خود را برای طراحی UX شما گردآوری کرده ایم که فروش شما را افزایش خواهد داد.
تجربه کاربر (UX) جزء حیاتی هر استراتژی بازاریابی است. وب سایت شما مرکز برند شما و ابزاری است که می تواند علاقه مشتری را از اولین کلیک تا خرید نهایی حفظ کند.
به منظور مبارزه با تعداد روزافزون رقبای خود در محیط تجارت الکترونیکی پس از Covid ، طراحی UX کلیدی است. ایجاد یک تجربه کاربری ساده و در عین حال هیجان انگیز ، بازدیدکنندگان شما را در بر می گیرد و راهی آسان به سبد خرید را برای آنها فراهم می کند.
از اصلاح جریان وب سایت تا بهبود تجربه موبایل ، ما پنج مورد از پیشرفت های پولساز مورد علاقه خود را برای طراحی UX شما گردآوری کرده ایم که فروش شما را افزایش خواهد داد.
طراحی UX چیست؟
اولا ، …