نحوه تعمیر کابل اترنت (پلاگین RJ45) و نکات دیگر اترنت

زبانه قفل کردن دوشاخه های RJ45 به راحتی می شکند و این یکی از رایج ترین مسائلی است که کاربران کابل های اترنت با آن روبرو هستند. پلاگین RJ45 بدون زبانه قفل به درستی قفل نمی شود. این بدان معناست که می توانید اتصال اترنت خود را درست در زمانی که کمترین نیاز را دارید از دست بدهید. موقعیت های زیادی وجود دارد که اتصال سخت افزاری از طریق iPhone یا iPad به اترنت می تواند بسیار مفید باشد. راه حل این کار بسیار ساده است: دستگاه iOS شما. کابل اترنت ؛ آداپتور تهویه مطبوع iPad یا iPhone ؛ آداپتور Apple USB-to-Ethernet ؛ آداپتور دوربین Apple Lightning to USB 3 یا هاب USB قدرتمند.

تصویر
عکس پروفایل الیور ریدر هکر نون

اولیور ریدر

این روزها بیشتر برای پرل و جاوا اسکریپت برای یک شرکت Eltima در ایالات متحده خراب می کنم. گاهی اوقات با تجهیزات آردوینوس دست و پنجه نرم می کنم.

بسیاری از شما احتمالاً با خرابی دوشاخه RJ45 مشکلاتی را تجربه کرده اید. زبانه قفل کردن دوشاخه های RJ45 به راحتی شکسته می شود و این یکی از رایج ترین مسائلی است که کاربران کابل های اترنت با آن روبرو هستند. اکنون ، من یک راه حل موقت را به شما می گویم که به شما کمک می کند اتصال با دوشاخه شکسته را مطمئن تر کنید.

همانطور که می دانید ، پلاگین RJ45 بدون زبانه قفل به درستی قفل نمی شود. این بدان معناست که شما می توانید اتصال اترنت خود را درست در زمانی که به آن بیشترین نیاز را دارید از دست بدهید. بدیهی است که بهترین کار در این مورد ، تعویض دوشاخه شکسته با استفاده از ابزار جمع کننده RJ45 است. نکن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور