5 خطای اساسی در توسعه بازار: از کل ضررها تا برد بزرگ

عکس پروفایل نویسنده

@syndicodedevسندیکد

ما یک تیم توسعه نرم افزار با تمرکز بر توسعه بازار هستیم. ایده پردازی ، طراحی ، توسعه ، مقیاس گذاری.

موفقیت در بازارها (مانند Airbnb ، Etsy ، Uber) به قدری پررونق است که فراموش کردن چقدر سخت است یک آدم را از زمین کنار بیاورد وسوسه انگیز است. برای هر بازار موفق ، دوازده مورد وجود ندارد. بیشتر صاحبان مشاغل در زندگی خود یک ، در بهترین حالت دو بازار ساخته اند.

به عنوان یک عضو تیم که برای دیگران بازار می سازد ، ما هر سال 5-10 سیستم عامل راه اندازی می کنیم. B2B ، B2C ، نظیر به نظیر – شما آن را نامگذاری کنید. همانطور که همه انتظار داشتند همه آنها در نهایت بلند نمی شوند. در ابتدا ، سوزاندن شکست شدید بود.

با گذشت زمان ، متوجه شدیم که الگوهایی برای همه بازارهای شکست خورده وجود دارد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم لیستی از چالش هایی را که باعث می شود اکثر تیم ها – و بازارهای آنها – شکست بخورند ، تهیه کنیم. این لیست می تواند به صاحبان مشاغل و توسعه دهندگان وب کمک کند تا مشخصات برخورد با بازارهای آنلاین را درک کرده و مسئولیت ها را درک کنند.

خطای 1: نادیده گرفتن مانع ورود

چرا خریداران و فروشندگان به جای فروشگاه های آنلاین آج آسیاب بازار را انتخاب می کنند؟ آنها اعتبار می خواهند. فروشندگان انتظار دارند این پلتفرم خریداران علاقه مند را به خود جلب کند ، در حالی که مشتریان می خواهند بدانند که فروشندگان تأیید شده اند. هر دو انتظار دارند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور