4 درس بازاریابی که راه سخت آن را آموختم

عکس پروفایل نویسنده

از نظر یک بازاریاب مشتاق ، این حرفه روشن و آفتابی به نظر می رسد. همه با رویای ایجاد پست های ویروسی شروع می کنند ، اما به ندرت جواب می دهد. از این رو ناامیدی و ناامیدی فراوان است.

از طرف دیگر ، تیم های دیگر (به ویژه در شرکت هایی که تیم های بازاریابی تکامل یافته ای ندارند) بازاریابی را به عنوان یک سطل نشتی در نظر می گیرند. به خصوص هنگامی که تیم بازاریابی هیچ تجارت واقعی را برای شرکت به ارمغان نیاورد. آنها هنوز هم مجبورند برای تجارت به آژانس ها اعتماد کنند و تیمی 2-5 نفره فقط به خاطر هزین کاری خود دارند.

بنابراین ، برای متخصصان بازاریابی ، توجیه نقش آنها واقعاً دشوار است.

در اینجا ، من 3 بزرگترین درسی را که در 5 سال کار حرفه ای خود آموخته ام ، لیست می کنم. بازاریاب های جدید می توانند از آن به عنوان مشاور استفاده کنند تا بیشترین تلاش خود را بکار گیرند.
PS: من فارغ التحصیل مهندسی هستم ، به دلیل علاقه شخصی به محتوا و بازاریابی پیوستم. و به من اعتماد کنید ، من تاکنون با 8 شرکت کار کرده ام (در روزهای ابتدایی و با ظرفیت های مختلف به صورت آزاد کار می کردم) و هر نقش یادگیری متفاوتی را به همراه داشت.

درس 1: به ایده خود آویزان شوید.

ببینید ، بازاریابی در واقع انتقال ایده های شما به م mostثرترین شکل ممکن است. به خصوص وقتی صحبت از نوشتن خلاقانه برای رسانه های اجتماعی می شود ، افراد زیادی را پیدا می کنید که به محتوای شما چشم دوخته اند. به همین دلیل است که ما به طور کلی محتوای خود را توسط …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور