11 نکته فیس بوک برای تبلیغات ویدیویی بهتر

فیس بوک 11 نکته برای ایجاد تبلیغات ویدئویی بهتر ، که بر اساس آخرین تحقیقات در مورد آنچه در حال حاضر کار می کند ، به اشتراک می گذارد.

یافته های این تحقیق در گزارشی به سفارش فیس بوک در مورد اثربخشی ویدئوهای اجتماعی آنلاین منتشر شده است.

فیس بوک می گوید ویدئو در حال حاضر رسانه ای برجسته برای دسترسی برندها به مشتریان است.

به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده در تبلیغات ویدئویی اجتماعی ، این پتانسیل وجود دارد که 39 درصد بیشتر از تبلیغات اجتماعی ثابت فروش داشته باشد.

بزرگترین عامل مingثر بر عملکرد تبلیغات ویدیویی این نیست که در کجا قرار می گیرند یا چه کسانی را هدف قرار می دهند – این کیفیت خلاقیت آنهاست.

به طور متوسط ​​، فیس بوک 70 درصد از بازگشت سرمایه احتمالی ناشی از تبلیغات ویدئویی را از خود خلاق دریافت می کند ، در حالی که 30 درصد باقی مانده توسط عناصر اجرایی هدایت می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای کمک به بازاریابان برای بهبود آنچه بیشترین میزان فروش را دارد ، فیس بوک 11 نکته را برای هدایت خلاقانه تبلیغات ویدیویی به سمت مشتری ارائه کرد.

11 راه برای بهبود خلاقیت تبلیغات ویدیویی

از طریق تحقیقات و آزمایش های گسترده ، فیس بوک 11 اصل عملی را برای دستیابی به نتایج با تبلیغات ویدئویی ارائه کرد.

این اصول به تفکیک شده است بهترین تمرین و بسیار توصیه شده دسته بندی ها.

بهترین روش ها برای تبلیغات ویدیویی

تعریف فیسبوک از بهترین عملکرد چیزی است که هر بازاریابی باید در هر تبلیغی که تولید می کند به آن برسد.

  • 1. همراه اول: از قالب عمودی 4: 5 در فیس بوک و قالب مربع در اینستاگرام استفاده کنید. تبلیغات باید برای پلتفرمی ساخته شود که اکثر مردم آنها را مشاهده می کنند.
  • 2. صدا خاموش: تبلیغات ویدیویی باید بتوانند بدون صدا مشاهده ، درک و لذت ببرند. همانطور که فیس بوک تبلیغات را بدون صدا پخش می کند ، این امر برای جلب توجه ضروری است.
  • 3. نمایش محصول یا خدمات: محصول یا خدماتی که فروخته می شود باید تمرکز اصلی تبلیغات باشد. برجسته کردن چیز دیگری می تواند برای مشتریان گیج کننده باشد.
  • 4. تمرکز واحد: هر آگهی تصویری باید یک پیام واضح و واحد را ارسال کند. از فشردن چند پیام در یک تبلیغ خودداری کنید.
  • 5. برند خود را برجسته کنید: مارک تجاری و پیام باید در نزدیکی شروع ویدیو ظاهر شود. گفته می شود که این امر به حفظ کمک می کند.
  • 6. سر اصل مطلب بروید: داشتن پیام آگهی از قبل دستیابی به جزئیات کلیدی را برای مصرف کنندگان آسان می کند. اگر پیام بعداً در ویدیو قرار داشته باشد ، ممکن است اطلاعات از دست رفته باشد.
  • 7. استفاده از حرکت: داشتن تحرک یا ویرایش سریع در ابتدای تبلیغ می تواند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و تماشای کامل ویدیو را برای آنها بیشتر کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

روشهای تبلیغات ویدیویی بسیار توصیه شده

اصول بسیار توصیه شده می تواند کیفیت خلاقیت تبلیغات را افزایش دهد ، اما برای همه تبلیغات 100٪ ضروری نیست.

فیس بوک می گوید بازاریابان حداقل باید سعی کنند این عوامل را آزمایش کنند.

  • 8. کمتر بگو: آگهی ها باید در پیام رسانی خود مختصر باشند. آگهی کوتاه و مختصر به احتمال زیاد موثرتر از تبلیغ طولانی تر است.
  • 9. قصه گویی غیر سنتی: از آنجا که مصرف کنندگان اغلب فقط بخشی از تبلیغات ویدئویی را مشاهده می کنند ، سعی کنید از یک قوس قصه گویی استفاده کنید که قبل از پایان دادن به مدت کوتاهی پس از آن شروع به کار می کند.
  • 10. علاقه آنها را حفظ کنید: گنجاندن قله های بیشتر در داستان از طریق پیچ و تاب و شگفتی می تواند توجه بینندگان را تا انتها جلب کند.
  • 11. علاقه بصری: شامل رنگهای روشن و نمای نزدیک هرگونه جزئیات یا ویژگی ها باشد. با توجه به اندازه صفحه نمایش تلفن همراه ، نمای نزدیک می تواند محصول یا خدمات را به طور م showثرتری نشان داده و به آنها ارتباط دهد.

برای اطلاعات بیشتر و بینش در مورد تبلیغات ویدیویی اجتماعی ، گزارش کامل را ببینید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور