خلبان در آستین برای ارائه نگاه اولیه به محاسبات لبه در مقیاس

زیرساخت های مورد نیاز برای فعال کردن همه مواردی که 5G وعده می دهد ، از VR و AR فراگیر گرفته تا وسایل نقلیه خودران ، بسیار فراتر از آنتن های جدید در پشت بام ها و برج های سلولی است. خطوط جدید فیبر ، محاسبات ، تجهیزات ذخیره سازی و شبکه ، سنسورها ، سیستم های خنک کننده ، قدرت ، محفظه ها ، امنیت فیزیکی … ایده را می گیرید.

Keith Rutledge ، مدیر کل تجارت Compass Datacenters ‘EdgePoint ، مقیاس توسعه زیرساخت ها را برای حمایت از آینده دیجیتالی که سالها به ما وعده داده شده بود ، به برق رسانی ایالات متحده در نیمه اول قرن گذشته تشبیه کرد.

وی روز دوشنبه در جمع کنفرانس جهانی مرکز داده در اورلاندو گفت: “هزینه ای که برای تقویت این کشور برای سیستم های مستقل و اتصال زیاد” صرف می شود ، به احتمال زیاد گران ترین زیرساخت های توسعه یافته در این کشور خواهد بود.

روتلج تاکید کرد که هیچ دولت یا شرکتی به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. مانند برق رسانی یا راه آهن ، این امر مستلزم مشارکت بین بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی است.

Compass ، توسعه دهنده و اپراتور مرکز داده مستقر در دالاس ، بخشی از یک پروژه آزمایشی در تگزاس است که نمای اولیه ای از این پروژه های دولتی-خصوصی را در آینده نشان می دهد. همراه با دپارتمان نظامی تگزاس (نوعی گارد ملی پف کرده) ، شرکت های متعددی ، از جمله قطب نما ، “چند ده” پین ، یا گره های شبکه زیرساخت عمومی و یک مرکز داده در نصب کمپ مبری این بخش در آستین ، روتلج ، مستقر می کنند. گفت.

این برنامه به منظور توسعه انواع “راه حل های مستقل” با تمرکز زیاد بر روی وسایل نقلیه خودران است. این پروژه توسط راه اندازی ابری EDJX و موسسه Autonomy ، با اعضای شرکت ها و سازمان های دولتی ، که برای استانداردسازی اتصال 5G و معماری محاسبه لبه پیرامون PINN ها ، مفهومی را ایجاد می کند ، هدایت می شود.

در آن PINN به عنوان “اولین استاندارد باز واحد که شامل 5G بی سیم ، محاسبه لبه ، رادار ، لیدار ، GPUS پیشرفته و سیستم های حمل و نقل هوشمند به عنوان یک سیستم واحد است” توصیف می شود. PINN اساساً یک قطب با فناوری بالا است که شامل مواردی مانند تجهیزات رادیویی ، دوربین و سنسور ، تجهیزات محاسباتی در پایه و چراغ های LED در بالا برای روشنایی خیابان است.

موسسه خودمختاریPINN (گره شبکه زیرساخت عمومی)

موسسه خودمختاری انتظار دارد PINN ها روزی “مدیریت تردد بهینه ، خودروهای خودران ، رباتیک صنعتی ، تحویل خودکار ، هواپیماهای بدون سرنشین که به تماس های 911 پاسخ می دهند ، بازرسی خودکار جاده ها و پل ها ، شهرهای هوشمند و برنامه های امنیت ملی” را فعال کند. پروژه آزمایشی اوایل امسال

روتلج تخمین زد که شهری به اندازه آستین (جمعیت آن تقریباً 1 میلیون نفر است) به شبکه ای از 500 پین نیاز دارد. همچنین هر 500 پین برای مدیریت آنها به چهار تا پنج مرکز داده نیاز دارد. وی اشاره کرد که ممکن است آنها جایگزین برخی از برج های سلولی شوند ، اما منظور آنها جایگزینی همه برج ها نیست.

موسسه اتونومی در نظر دارد تا پایلوت PINN خود را در سایر شهرهای بزرگ ایالات متحده و در نهایت به سایر کشورها گسترش دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور