یک نقشه برای کنترل همه آنها در سال 2021 کار نمی کند

عکس پروفایل NextBillion.ai Hacker Noon

@میلیارد بعدیNextBillion.ai

یک استارت آپ پیشرو در صنعت در سیستم عامل های نقشه برداری که نرم افزار را به عنوان سرویس (SaaS) برای شرکت ها ارائه می دهد.

راه حل های نگاشت مصرف کننده از یک رویکرد کلی پیروی می کند که در دقت به خطر می افتد ، فضای کمی برای شخصی سازی باقی می گذارد و هزینه بسیار بالاتری نیز دارد.

برای مشاغل که دقت مکان در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است ، رویکرد “یک نقشه متناسب با همه” می تواند محدودیت بزرگی برای عملکرد و مقیاس پذیری باشد. این خطاها با مقیاس عملیاتی و تیم ها برای بهینه سازی عملکرد سیستم عامل بیشتر مشخص می شوند.

رویکرد “یک نقشه متناسب با همه” متناسب با همه نیست ، زیرا توانایی پشتیبانی از موارد استفاده منحصر به فرد یک سازمان را ندارد. نقشه های مشتری محور برای تهیه مخاطبان بیشتر ساخته شده اند ، به ندرت آنها را برای کسب و کارهایی با نیازهای خاص مناسب می کند. این چالش های مختلفی را ایجاد می کند ، از جمله به خطر انداختن ETA و دقت زمان سفر.

راه حل های نقشه برداری برای مشاغل باید پیش بینی های دقیق زمان سفر را قبل از شروع سفر ارائه دهند. با این حال ، راه حل های مصرف کننده حیاتی نیستند و به سادگی ETA را در طول سفر به روز می کنند و آستانه خطایی بالاتر تولید می کنند.

پیامدهای این خطاها برای یک تجارت بسیار جدی تر از مصرف کنندگان است ، در حالی که این فقط ممکن است کمی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور