یاهو در تاریخ 4 مه خاموش می شود ، مطالب بایگانی نمی شوند

پاسخ های یاهو در تاریخ 4 مه به پایان می رسد و هیچ برنامه ای برای تهیه بایگانی از محتوای 16 ساله وب سایت ندارد.

اعلانی در بالای هر صفحه در پاسخهای یاهو کاربران را در مورد تعطیلی قریب الوقوع آگاه می کند. در آن آمده است:

“پاسخ های یاهو در تاریخ 4 مه 2021 (به وقت شرقی) خاموش می شود و از ابتدای 20 آوریل 2021 (به وقت شرقی) وب سایت Yahoo Answers در حالت فقط خواندنی خواهد بود. در سایر خواص یا خدمات یاهو یا حساب یاهو شما تغییری ایجاد نخواهد شد.

این اعلان کاربران را به یک صفحه راهنما هدایت می کند که اطلاعات بیشتری در مورد روند خاموش کردن ارائه می دهد.

در اینجا چند تاریخ مهم وجود دارد که باید از آنها مطلع شوید:

  • 20 آوریل: هیچ محتوای جدیدی نمی تواند به Yahoo Answers کمک کند ، اما کاربران می توانند به خواندن مطالب موجود ادامه دهند.
  • 4 مه: پاسخهای یاهو دیگر قابل دسترسی نخواهند بود. وب سایت answer.yahoo.com کاربران را به صفحه اصلی یاهو هدایت می کند.
  • 30 ژوئن: روز آخر کاربران می توانند درخواست بارگیری داده های خود را کنند.

کاربران فقط می توانند بایگانی محتوایی را که به Yahoo Answers کمک کرده اند بارگیری کنند. پس از ارسال درخواست ، Yahoo ممکن است 30 روز طول بکشد تا داده ها را جمع آوری کرده و بارگیری کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یاهو در مورد در دسترس قرار دادن بایگانی از تمام محتوای سایت برای مشاهده پس از 4 مه چیزی ذکر نکرده است و مردم از این موضوع راضی نیستند.

در یک توییت ویروسی خاموش کردن پاسخ های یاهو و آتش سوزی تاریخی کتابخانه اسکندریه مقایسه شده است:

این کاربر توییتر ذکر می کند که تصمیم برای خاموش کردن پاسخ های یاهو ناشی از عملکرد نامناسب سرویس است.

یاهو در صفحه راهنمای خود هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده است ، اما در ایمیلی که مستقیماً برای اعضای Yahoo Answers ارسال شده است چیزی در این زمینه گفته شده است.

در این ایمیل آمده است:

“در حالی که یاهو پاسخ ها زمانی بخشی اصلی از محصولات و خدمات یاهو بود ، با تغییر نیازهای اعضای ما ، در طول سال ها از محبوبیت کمتری برخوردار شده است. برای این منظور ، ما تصمیم گرفته ایم منابع خود را از پاسخ های یاهو دور کنیم تا بر روی محصولاتی تمرکز کنیم که به اعضای ما بهتر خدمت کنند و به وعده یاهو مبنی بر ارائه محتوای معتبر برتر بپردازیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با توجه به اینکه Yahoo Answers در کمتر از یک ماه از وب حذف می شود ، بایگانی های وب احتمالاً وقت ندارند مقدار زیادی از محتوا را بارگیری کنند.

با این حال ، همانطور که جاش کنستین از TechCrunch اشاره کرد ، در مورد واجد شرایط بودن محتوایی که از دست می دهیم می توان بحث کرد:

مردم محتوای مورد علاقه خود را در Yahoo Answers در توییتر به اشتراک می گذارند و همه سنگهای قیمتی را که دیگر به آنها دسترسی نخواهیم داشت به ما یادآوری می کنند.

Yahoo Answers در طول سال ها منبع الگوی رفتاری عالی شد. اگرچه ، همانطور که سایر کاربران اشاره می کنند ، پاک کردن 16 سال سابقه اینترنت توسط یاهو باعث نگرانی واقعی می شود.

از محتوای موجود در پاسخهای یاهو لذت ببرید در حالی که هنوز قابل مشاهده است.

منابع: یاهو ، The Verge

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور