گوگل 3 استراتژی را برای تطبیق با حریم خصوصی بازاریابی ارائه می دهد

گوگل یک مقاله استراتژی درباره داده ها و اندازه گیری منتشر کرد که آینده نزدیک کوکی ها، حریم خصوصی و ردیابی تبدیل ها را بررسی می کند. در این مقاله توضیح داده شده است که سال 2023 برای بازاریابان چگونه خواهد بود و آنها اکنون برای آماده شدن چه کاری باید انجام دهند.

این مقاله به آمار شگفت‌آوری اشاره می‌کند که در سال 2020 تنها 10 درصد از جمعیت تحت پوشش مقررات حفظ حریم خصوصی قرار داشتند و تا سال 2023، 65 درصد از جمعیت در کشورهایی زندگی خواهند کرد که مقررات حفاظت از حریم خصوصی دارند که میزان ردیابی فعالیت اینترنتی آنها را محدود می‌کند. .

این مقاله استراتژی‌هایی را برای ایجاد تبدیل‌ها مورد بحث قرار می‌دهد و این رویکردها را در قالب شکستن سه افسانه پیرامون اولین واقعیت بازاریابی حریم خصوصی در آینده نزدیک ارائه می‌کند.

سه اسطوره اول حریم خصوصی

  • افسانه شماره 1: منسوخ شدن کوکی ها برچسب های وب سایت را مختل می کند
  • افسانه شماره 2: اندازه گیری دقیق به داده های شخص ثالث متکی است
  • افسانه شماره 3: حفاظت از حریم خصوصی و هدایت نتایج کسب و کار متقابل هستند

افسانه 1: حذف کوکی ها و برچسب های وب سایت

گوگل اشاره می کند که کوکی های شخص ثالث در نهایت حذف خواهند شد، اما این امر بر توانایی اندازه گیری دقیق و بهینه سازی کمپین های بازاریابی اینترنتی تأثیری نخواهد گذاشت.

آنها استفاده از برچسب سایت جهانی (gtag.js) یا Google Tag Manager را برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی توصیه می کنند.

گوگل بیان کرد که این ابزارهای اندازه گیری ارائه می کنند:

“…اندازه گیری دقیق، اثرات پایین دستی مثبت دارد و مدل سازی تبدیل و پیشنهاد قیمت را بهبود می بخشد.”

افسانه 2: از دست دادن داده های شخص ثالث بر اندازه گیری دقیق تأثیر می گذارد

کوکی‌های شخص ثالث چیزی هستند که تبلیغات مرتبط با زمینه را فعال می‌کنند که هدف‌گیری مشتری را برای تبلیغ‌کنندگان بهبود می‌بخشد، چیزی که مصرف‌کنندگان اغلب به شوخی از آن به عنوان تبلیغات وحشتناک یاد می‌کنند.

گوگل پیشنهاد می کند که اکنون زمان شروع برنامه ریزی یک استراتژی داده شخص اول است.

این مقاله به ویدیویی با عنوان «چگونه بازاریابان باید در مورد ایجاد یک استراتژی داده شخص اول فکر کنند» پیوند دارد که Jaylen Baca، یکی از رهبران محصولات جهانی گوگل را به نمایش می‌گذارد.

او ارائه را با تعریف داده های شخص اول به عنوان تمام اطلاعات جمع آوری شده در مورد هر مشتری از هر نوع تعامل، از جمله تعاملات تلفنی، تعاملات درون فروشگاهی، و تعاملات برنامه آغاز می کند.

Baca ایجاد شراکت B2B با شرکت های مرتبط را پیشنهاد می کند که می تواند به ایجاد داده های شخص اول بیشتر کمک کند.

او این سناریو را ارائه کرد:

به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت غذا و نوشیدنی هستید، می‌توانید با یک فروشنده کیت غذای خانگی مانند هوم سرآشپز یا HelloFresh شریک شوید تا مخاطبان خود را گسترش دهید و داده‌های خود را افزایش دهید.»

افسانه 3: حفاظت از حریم خصوصی بر نتایج تجاری تأثیر منفی خواهد گذاشت

گوگل تصدیق می کند که از دست دادن داده های شخص ثالث منجر به “شکاف های اندازه گیری” می شود و بیان می کند که این امر اجتناب ناپذیر است.

با این حال، آنها پیشنهاد می کنند که مدل های یادگیری ماشینی ایمن برای حفظ حریم خصوصی می توانند برای کمک به ارائه گزارش دقیق در مورد سفر مشتری وارد عمل شوند.

گوگل توضیح می دهد:

“یادگیری ماشینی با تجزیه و تحلیل داده ها برای شناسایی روندها، همبستگی ها و سایر بینش هایی که در غیر این صورت ممکن است به دلیل خطای انسانی یا موارد دیگر نادیده گرفته شوند، کار می کند.”

پیوندی به یک توضیح ویدیویی پنج دقیقه‌ای در مورد مدل‌سازی تبدیل وجود دارد که نمای کلی از نحوه یادگیری ماشین، همراه با داده‌های شخص اول، می‌تواند به افزایش عملکرد کمپین کمک کند، با استناد به مطالعه‌ای که نشان می‌دهد ابزارهای یادگیری ماشینی می‌توانند عملکرد کمپین را تا ۳۵٪ افزایش دهند، ارائه می‌دهد.

نقل قول

واقعیت در مقابل داستان: 3 افسانه اندازه گیری مانع بازاریابی شما می شود

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور