گفتن قول های غیر منتظره Starboard ، تخته سنگ Forth Box Board را می گذارد

اسکات دوو (بلومبرگ) – سرمایه گذار فعال Starboard Value نامزد اقلیت برای هیئت مدیره Box Inc. را معرفی کرده است که نامزدهای خود را در برابر مدیر ارشد اجرایی Aaron Levie و دو مدیر دیگر که خواستار انتخاب مجدد در سال جاری هستند قرار می دهد.

استاربورد در نامه ای به سهامداران شرکت نرم افزار گفت که چهار مدیر برای سه صندلی برای رای گیری تعیین کرده است. اگر جعبه قبل از نشست عمومی سالیانه صندلی ها ، تعداد صندلی های مورد نظر را افزایش دهد ، نامزد اضافی به Starboard نوعی انعطاف می دهد.

Starboard ، که تقریباً 8 درصد سهام Box را در اختیار دارد ، در آخرین نامه خود گفته است که دو سال پیش در Box سرمایه گذاری کرده است زیرا یک فرصت مشخص برای افزایش سودآوری ، بهبود تخصیص سرمایه و افزایش حاکمیت وجود دارد تا شکاف ارزیابی معاملات Box را نسبت به همسالان آن صندوق پرچین مستقر در نیویورک معتقد است که علی رغم وعده های مکرر مدیریت و هیئت مدیره ، از آن زمان عملکرد شرکت به اندازه کافی بهبود نیافته است.

پیتر فلد ، عضو هیئت مدیره Starboard در نامه ای گفت ، پیش نویس آن توسط بلومبرگ بررسی شد: “در واقع ، شکاف ارزیابی در این مدت بیشتر شده است.” وی افزود: “ما معتقدیم كه فرصتهای پیشرفت هنوز هم وجود دارد و هدف ما كار با Box برای كمك به شركت در سرانجام رساندن وعده های خود است.”

طبق وب سایت خود ، جعبه مستقر در Redwood City ، کالیفرنیا بر مدیریت محتوای ابری و سرویس اشتراک فایل برای مشاغل تمرکز دارد. از جمله مشتریان آن می توان به AstraZeneca Plc ، General Electric Co. و Morgan Stanley اشاره کرد.

Starboard سابقه تمایل به مدیرعامل شرکتهایی را که در آنها سرمایه گذاری می کند برای عضویت در هیئت مدیره خود داشته است. اگر لووی ، بنیانگذار شرکت ، از هیئت مدیره رأی داده شود ، Starboard می تواند به دنبال گسترش آن برای ایجاد صندلی جدید برای مدیرعامل Box باشد. علاوه بر لووی ، مدیران جعبه ای که برای انتخاب مجدد انتخاب می شوند ، دانا ایوان هستند که از سال 2011 در هیئت مدیره حضور دارد و پیتر لیو ، که در سال 2019 عضو شده است.

ایوان مدیر ارشد مالی Verisign Inc است و در هیئت مدیره های Proofpoint Inc. و Domo Inc ، در میان سایر شرکت های فناوری ، خدمت کرده است. لیو ، مدیر عامل شرکت مک آفی Inc ، در هیئت مدیره آن شرکت نیز فعالیت می کند. پیش از این ، وی مدیرعامل BMC Software Inc. و Polycom Inc. و همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره Proofpoint بود.

باکس در بیانیه ای روز دوشنبه گفت که Starboard به طور نادرست پیشرفتی را که در زمینه رشد سودآور و بهبود حاکمیت شرکتی به دست آورده است ، به تصویر کشید. این تلاش ها شامل تفکیک نقش رئیس و مدیرعامل و اضافه شدن شش مدیر جدید از سال 2018 با “تجربه عمومی قابل توجه در خدمت به عنوان مدیر و مدیران C-مجموعه چند میلیارد دلاری تجارت عمومی” نرم افزار به عنوان یک شرکت خدمات.

این شرکت گفت که همچنان به همکاری با Starboard ادامه می دهد اما معتقد نیست که تغییرات اضافی در هیئت مدیره ضروری باشد. این سازمان اعلام کرد که در حال افزایش نرخ رشد درآمد تا 16٪ تا سال 2024 و حاشیه عملیاتی تا 27٪ در مدت مشابه است.

این شرکت گفت: “هیئت مدیره Box در تعهد خود برای عمل به مصلحت همه سهامداران یکپارچه و بی تردید است.”

از نامزدهای استاربورد می توان به فلد اشاره کرد که در هیئت مدیره چندین شرکت فناوری فعالیت داشته است ، مدیر ارشد بازاریابی اینتل دبورا کنراد ، مدیر سابق AT&T Inc. ، خاویر ویلیامز و جان مک کورماک ، مدیر عامل شرکت وبسنس و سایر شرکت های فناوری. فلد گفت ، نامزدها تجربه گسترده ای در صنعت فناوری دارند و تلاش خواهند کرد تا منافع همه سهامداران “از اهمیت بالایی برخوردار باشند”.

نظارت اضافی

این سرمایه گذار فعال هفته گذشته گفت که قصد دارد مدیران را بدون جزئیات برنامه های خود معرفی کند. این اقدام یک سال پس از آن صورت گرفت که استاربورد با شرکتی که سه مدیر جدید به آن اضافه کرده است به توافق رسید. Starboard ادعا می کند اکنون نظارت بیشتری لازم است.

استاربورد اظهار داشت که به خصوص در مورد دو معامله تأمین مالی اخیر نگران است و دلیل آن را غیرضروری می داند ، از جمله اخیراً در آوریل هنگامی که Box موافقت کرد 500 میلیون دلار سهام قابل تبدیل به KKR & Co صادر کند و به شرکت سهامداری خصوصی صندلی هیئت مدیره بدهد. باکس گفته است که درآمد حاصل از این معامله برای خرید سهام عادی صرف خواهد شد. اوراق بهادار منتشر شده بیش از 10٪ از سهام برجسته Box است و KKR را موظف به رأی دادن به همراه هر گونه توصیه شده توسط هیئت مدیره می کند.

فلد در نامه جدید گفت كه این معامله هیچ هدف تجاری ندارد و در برابر یك دعوای احتمالی نمایندگی با Starboard ، این اقدام برای “خرید رای” و كاهش صدای سهامداران عادی انجام شد.

فلد گفت: “این اقدام محرمانه سازی شفاف توسط هیئت مدیره نباید كنترل شود و به اعتقاد ما نیاز آشكاری است كه سهامداران عادی باید با صدای بلندتر برای محافظت از سهامداران متحد شوند.”

پیش بینی های رشد

باکس گفت هفته گذشته معامله با KKR نتیجه یک بررسی استراتژیک تحت نظارت یک کمیته هیئت مدیره ، از جمله مدیرانی است که Starboard در سال 2020 پشتیبانی کرده است و به سهامداران اجازه می دهد تصمیم بگیرند که سهام خود را بفروشند یا در هر بالقوه بالقوه با خصوصی شرکت کنند شرکت سهام عدالت به عنوان یک شریک متعهد

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور