گزارش های پی دی اف اکسپلورر سایت – Majestic

اکنون حتی ساده تر است که یک PDF خلاصه Site Explorer ایجاد کنید که شامل تمام نقاط داده اصلی از جمله Trust Flow، Citation Flow، تعداد متریک عنوان، 50 دامنه ارجاع دهنده برتر، و همچنین انواع تفکیک ها باشد. به علاوه ما گزارش‌های PDF را برای همه مشترکین پولی در دسترس قرار داده‌ایم.

گزارش PDF قبلاً یک ابزار آزمایشی بود. اکنون فارغ التحصیل شده و در سایت ادغام شده است. در نتیجه این تغییرات:

  1. شما می توانید یک گزارش PDF از هر چرخ دنده در سراسر سایت ایجاد کنید.
  2. تولید گزارش‌های PDF دیگر واحدهای تجزیه و تحلیل را مصرف نمی‌کند.
  3. فایل های PDF شما به جای صفحه گزارش های PDF در صفحه دانلودها در دسترس خواهند بود.

چه چیزی گنجانده شده است

PDF بسیار نزدیک به Site Explorer Summary است، البته با برخی از ویژگی‌های اضافی مانند نام تجاری شما و تنظیم طرح‌بندی متناسب با کاغذ A4. از آنجایی که شبیه به Site Explorer Summary است، داده‌های زیادی وجود دارد که نمی‌توان همه چیز را در اینجا فهرست کرد. گزارش PDF برای مشترکین پولی در دسترس است، بنابراین بهترین راه این است که خودتان یکی بسازید.

نحوه دریافت گزارش PDF

دو راه برای ایجاد PDF وجود دارد.

از طریق هر چرخ دنده در هر صفحه:

دندانه دار Majestic با دانلود گزارش PDF برجسته شده است

از طریق منوی اقدامات در Site Explorer:

منوی اقدامات Site Explorer با گزارش PDF برجسته شده است

سپس با یک کادر محاوره ای برای تایید تولید گزارش شما نمایش داده می شود. با فرض اینکه این همان چیزی است که به دنبال آن هستید، می توانید یک گزارش PDF برای سایت داده شده ایجاد کنید.

گفتگوی گزارش PDF

PDF شما روی سرورهای ما ساخته می شود، بنابراین می توانید در حین تولید Majestic به استفاده از آن ادامه دهید. پس از اتمام گزارش، در صفحه دانلودهای شما در دسترس خواهد بود.

تنظیم گزارش PDF شما

گزارش PDF از تصویر نمایه کسب و کار منتشر شده شما برای تطبیق PDF با نام تجاری شما استفاده می کند. می توانید این تصویر را در صفحه لوگوی حساب کاربری خود به روز کنید و سپس نمایه Majestic خود را مجددا ارسال کنید تا لوگوی جدید منتشر شود. توجه داشته باشید که با این کار تصویری که در نمایه کسب و کار شما مشاهده می شود تغییر می کند.

بسته شدن

خودشه! دسترسی آسان تر و در دسترس برای همه اشتراک های پولی. مثل همیشه، لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید – ما دوست داریم نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما را بشنویم تا بتوانیم به بهبود ادامه دهیم.

آخرین پست های آدام وولن (همه را ببین)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور