گجت خانگی بعدی که هر بزرگسال را دیوانه می کند چیست؟

تیم HN درباره چیز بزرگ بعدی در گجت‌های خانه هوشمند و اینکه چه فناوری جدیدی برای خرید در دسترس است بحث می‌کند. فکر می کنید ابزار اصلی بعدی خانگی که هر “بزرگسال” را هیجان زده می کند، چیست؟ Mónica Freitas، Limarc Ambalina، Ellen Stevens، Jack Boreham، Amy Shah و Ellen Stevens روبات‌های انسان‌نما شخصی و همچنین روبات‌های امنیتی خانه هوشمند را پیشنهاد می‌کنند. این تیم همچنین در مورد اینکه فکر می‌کنند ابزار خانه هوشمند بعدی که در آینده خواهند داشت چیست بحث می‌کنند: یک سطل زباله خود تمیز شونده؟

تصویر
Slogging (Slack Blogging) عکس پروفایل ظهر هکر

Slogging (بلاگینگ شل)

Slack شما؟ سخنان روشنگر توسط افراد بسیار باهوش. وبلاگ فنی شما؟ نه چندان. با هم بنویسید #SloggingBeta

از ولگردی «الکسا» گرفته تا پاک‌کن‌هایی که خانه‌تان را خود تمیز می‌کنند، چراغ‌هایی که با موسیقی همگام می‌شوند، و امنیت هوشمند، پیشنهاد گجت‌های خانه هوشمند به‌طور پیوسته در حال افزایش است. آنها نه تنها زندگی روزمره ما را آسان می کنند، بلکه ظاهر جالبی نیز دارند. چه کسی رباتی را نمی خواهد که به هر دستور ما پاسخ دهد؟

در این موضوع، تیم HN درباره چیز بزرگ بعدی در گجت‌های خانه هوشمند و اینکه دوست دارند چه فناوری جدیدی برای خرید در دسترس باشد، بحث می‌کند.

این رشته Slogging توسط Mónica Freitas، Limarc Ambalina، Ellen Stevens و Jack Boreham در کانال رسمی #تکنولوژی slogging رخ داده است و برای خوانایی ویرایش شده است.

ده ها مورد وجود دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور