چگونه یک بازی درباره خوک‌های مبارزه با پرندگان به ارزش 1 میلیارد دلار رسید: داستان پرندگان خشمگین

Angry Birds بیش از 50 میلیون دانلود و 200 میلیون دقیقه بازی روزانه دارد. شرکت فنلاندی، Rovio Entertainment، Angry Birds را در سال 2009 توسعه داد. استودیو در مواجهه با یک پاسخ سرد استقامت کرد، اما بازی یک شبه به موفقیت رسید. پرندگان خشمگین در سال 2012 12 میلیارد دلار درآمد و در مجموع بیش از 3 میلیارد دلار در سال 2012 دانلود کردند. این فرنچایز به برندهای چند میلیون دلاری، سریال های تلویزیونی و حتی فیلم های پرفروش تبدیل شده است.

تصویر
عکس پروفایل اسکات دی. کلاری هکر ظهر

اسکات دی. کلاری

مجری پادکست داستان موفقیت | بنیانگذار/مدیر عامل @ROIOverload | فوربس، هکرنون، استارتاپ

ایده پرندگان روی تیرکمان که سعی می‌کنند تخم‌های خود را از دست خوک‌های سبز نجات دهند ممکن است بسیار عجیب به نظر برسد، اما اگر در دهه گذشته بازی‌های موبایلی انجام داده‌اید، این ایده مطمئناً زنگ خطر را به صدا در می‌آورد.

بازی های پرندگان خشمگین در بین بازیکنان در هر سن و علاقه بسیار محبوب بود. اما با چنین مفهوم بازی عجیب و غریب، چگونه آنها موفق شدند تا این حد موفق شوند؟

امروز، ما بررسی خواهیم کرد که چگونه یک شرکت کوچک اسکاندیناویایی اپلیکیشن خود را در مورد مبارزه با پرندگان با خوک ها در یک فرنچایز جهانی مشهور با بیش از 50 میلیون دانلود و 200 میلیون دقیقه بازی روزانه راه اندازی کرد.

چگونه پرندگان خشمگین شروع به کار کردند

قبل از Angry Birds یک بازی تحت وب به نام Crush the Castle وجود داشت. مکانیک این بازی فلش در خدمت…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور