“کلیپ های” اندازه نیش YouTube در بتا و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته منتشر می شود [PODCAST]

در اپیزود این هفته در ساعت بازاریابی ، میزبانان گرگ فین و جس بود ، بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال هفته را شکستند.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=2NCcQW2Hymw

YouTube ویژگی جدیدی را برای اشتراک ویدیو در فرم کوتاه به نام Clips ارائه می دهد. با استفاده از این ویژگی جدید ، کاربران می توانند کلیپ ، عنوان اختصاص داده و کلیپ های 5-60 ثانیه ای را از یک ویدیوی موجود یا جریان مستقیم به اشتراک بگذارند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ویژگی در حال حاضر در مرحله بتا است و فقط برای تعداد کمی از کانال های بازی در دسترس است. کاربران می توانند این ویژگی را فقط در حالت دسک تاپ یا دستگاه اندرویدی پیدا کنند تا زمانی که این ویژگی در توسعه بیشتر شود.

اگرچه این ویژگی در ویدئوهای مختلف قابل استفاده است ، اما برای استفاده در محتوای کودکان ، پخش جریانی مستقیم بیش از 8 ساعت ، پریمیرها در حالی که هنوز زنده هستند و محتوایی که یا حذف شده یا به صورت خصوصی تنظیم شده باشد یا نقض قانون باشد ، در دسترس نیست. دستورالعمل های جامعه

خداحافظ بازی اصلاح کننده گسترده ، سلام متناسب سازی عبارت را گسترش داد.

Google Ads در تلاش است تا انواع موارد منطبق را تغییر دهد. در حالی که این حرکت کاملاً منطقی است و وضعیت تطبیق را کاملاً منطقی می داند ، اما تبلیغ کنندگان باید مراقب باشند که عملکرد «عبارت» عملکرد متفاوتی را شروع کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فیس بوک اعلام کرده است که به زودی آزمایش حذف موضوعات را با مجموعه کوچکی از تبلیغ کنندگان آغاز خواهد کرد. این راه حل به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد جلوی نمایش تبلیغات خود در کنار موضوعات خاص در News Feed را بگیرند.

تبلیغ کنندگان می توانند لیستی از موضوعات را برای آنچه که می خواهند در کنار آن نشان دهند انتخاب کنند – این به Facebook نشان می دهد که در آن مکان باید تبلیغات را نشان دهد.

گرچه ممکن است در ابتدا حذف موضوعات زائد به نظر برسد ، زیرا فیس بوک قبلاً در مبارزات ویدئویی برای موضوعات خاص استثنا ارائه می دهد ، آزمون جدید لیست کاملاً جدید و پیچیده تری را برای استفاده در کمپین های News Feed به وجود می آورد.

فیس بوک می گوید که این آزمایش بیشتر سال 2021 را به حفظ حریم خصوصی کاربر اختصاص می دهد.

این هفته ، Google ویژگی بتا “درباره این نتیجه” را راه اندازی کرد. این ویژگی در زیر یک نماد منوی کوچک نشان داده می شود که در برخی از نتایج جستجو موجود است.

هنگام انتخاب ، Google با شرح وب سایت انتخاب شده از ویکی پدیا ، اطلاعات بیشتری در مورد نتیجه جستجو به کاربر می دهد.

اگر مقاله ویکی پدیا برای نتیجه جستجو وجود نداشته باشد ، Google اطلاعات مفید دیگری در مورد سایت مانند اولین بار در فهرست شدن سایت نشان می دهد.

اینستاگرام با شروع آزمایشی برای از بین بردن گزینه اشتراک پست های خوراک در Stories ، اقدام به تشویق کاربران برای ارسال محتوای جداگانه به خبر و استوری های خود کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اینستاگرام گزارش داد که دلیل این تست شکایت از تکرار بیش از حد مطالب بین استوری ها و خبرمایه است که اگر این حذف به طور کامل عملی شود ، برطرف خواهد شد.

این امر کاربران را وادار به ساختن محتوای اختصاصی برای هر نوع جریان ، ایجاد تجربه کاربری بهتر و ارتقا. تعامل بیشتر کاربر می کند.

از هم اکنون ، اینستاگرام نگفته است که آیا این حذف به طور دائمی به نتیجه می رسد یا خیر ، و آنها در حال حاضر آن را با انتخاب تعداد کمی از مناطق آزمایش می کنند.

از هفته استفاده کنید

در برداشت این هفته از بخش هفته ، زک به ما یک راهنمای گام به گام کمدی در مورد نحوه “معامله” با مدیر تبلیغات فیس بوک و چگونگی ناامید کننده بستر برای بازاریابان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ICYMI

بعد ، در بخش ICYMI ما ، Duane Brown، بنیانگذار Take Some Risk ، توصیه های مفیدی در مورد چگونگی رشد و مقیاس گذاری تبلیغات خرید Google در سال 2021 به ما می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:

  • چه کسی برای به روزرسانی جدید Web Stories هیجان زده است؟
  • برای حمایت از مشاغل متعلق به سیاه پوستان در این ماه چه کاری می توانم انجام دهم؟
  • همه داده های قدیمی تبلیغات فیس بوک من کجا رفت؟
  • مهمترین لحظه این ویدیوی YouTube چه زمانی است؟
  • چرا مردم به توصیه های Google گوش می دهند؟
  • چگونه می توانم رتبه خود را افزایش دهم؟ تنها راه ممکن است حیوانات اصلی وب باشد.

برای عضویت در این برنامه (و خبرنامه ما!) به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید و تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته را بخوانید!


اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور