کشورهایی که اینترنت آهسته دارند می توانند بر امتیازات هسته وب تأثیر بگذارند

در معاملات ساعت کاری Google Office ، جان مولر از گوگل پاسخ داد که آیا با امتیازدهی Core Web Vital به سایتهایی توجه می شود که کاربران آنها از کشورهایی با اینترنت عمدتاً کند هستند.

Core Web Vital Lab & Test Field

آزمایش حیوانات اصلی وب با Lighthouse چیزی را فراهم می کند که Lab Data نامیده می شود. داده های آزمایشگاهی یک امتیاز تخمینی با استفاده از یک محیط شبیه سازی شده است.

داده های میدانی ، همان چیزی است که در PageSpeed ​​Insights گزارش می شود ، براساس داده های دنیای واقعی است. داده های دنیای واقعی از بازدیدکنندگان واقعی سایت جمع آوری می شود که تصمیم دارند اطلاعات سرعت بارگیری سایت را به صورت ناشناس ارائه دهند.

  • داده های آزمایشگاهی = شبیه سازی شده
  • داده های میدانی = امتیازات واقعی افراد واقعی که از وب سایت بازدید می کنند

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شخصی که این س askingال را مطرح می کند خاطر نشان کرد که آنها سایت خود را به روز کرده و در آزمایش آزمایشگاه به نمره 100 رسیده اند. اما وقتی داده های میدانی به روز شدند ، مشاهده کردند که امتیازات فیلد آنها (براساس بازدیدکنندگان واقعی سایت) همانطور که در کنسول جستجوی گوگل گزارش شده است ، کاهش یافته و به طور قابل توجهی پایین تر از نمرات شبیه سازی شده پیش بینی شده از طریق فانوس دریایی است.

شخصی که این س askingال را مطرح می کند تأیید کرد که تفاوت داده های آزمایشگاهی و میدانی را می داند و به روزرسانی اطلاعات میدانی زمان بر است.

قلب س isال این است که ، چرا داده های آزمایشگاهی شبیه سازی شده تغییرات ایجاد شده برای بهبود نمره اصلی حیات وب را منعکس می کند اما کنسول جستجوی Google نشان می دهد که معیارها بدتر می شوند.

مولر پاسخ خود را با یادآوری به شخصی که این سال را مطرح می کند شروع کرد که با اطلاعات میدانی تأخیر در گزارش دهی وجود دارد.

شخصی که س askingال می کرد دوباره تأکید کرد که آنها این را فهمیده اند و به آن توجه شده است ، آنها بیش از 28 روز منتظر مانده اند تا امتیازات به روز شده را ببینند و نمرات بدتر هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر در ادامه پاسخ داد که گفتن در مورد این مورد خاص بدون نگاه کردن به جزئیات دشوار است و این همان نقطه ای است که بحث بسیار جالب شد.

مولر:

وی افزود: “یك كاری كه سعی می كنم در آنجا انجام دهم این است كه بفهمم كدام قسمت از Core Web Vital ها تحت تأثیر آن قرار گرفته است ، آیا این شبیه درد بزرگترین محتوای آن است یا CLS است.

و بر این اساس ، سعی کنید بفهمید که از کجا می آید. “

مولر بعدی انتظارات را در مورد صحت داده های آزمایشگاه کاهش داد.

مولر ادامه داد:

“یکی از مواردی که به طور کلی با آزمایشگاه در مقابل داده های میدانی اتفاق می افتد این است که با داده های آزمایشگاهی اساساً یک فرض است.

این تقریب آنچه سیستم ما فکر می کند ممکن است در این زمینه اتفاق بیفتد. زیرا ناشناخته های زیادی وجود دارد که کمی به کاربران شما بستگی دارد ، اینکه از کجا می آیند ، چه نوع دستگاه هایی دارند … همه اینها.

این بدان معناست که شما می توانید از داده های آزمایشگاه برای بهبود تدریجی استفاده کنید اما لزوماً ارتباط روشنی بین نتایج آزمایشگاه و نتایج زمینه مشاهده نمی کنید. من نمی دانم این چیزی است که ممکن است در آنجا نقش داشته باشد … “

س followال پیگیری پرسید که آیا ملاحظاتی برای کاهش سرعت اینترنت در کشورهای مختلف وجود دارد؟ او می خواست بداند آیا امتیازات متفاوتی برای کشورهایی با اتصال تلفن همراه کند وجود دارد یا خیر.

وی بعداً اشاره كرد كه این امر باعث می شود سایت وی در معرض ضعف كشورهایی باشد كه در كشورهای پیشرفته دارای اتصال اینترنت سریعتر از كاربران برخوردار هستند.

پیشینه این سوال این است که معیارهای Core Web Vital از کاربران واقعی اندازه گیری می شوند. اگر کاربری با تلفن همراه با کیفیت پایین و از اتصال داده بی کیفیت برخوردار باشد ، امتیازات اصلی وب حیاتی کمتر از شخصی از کشور دیگر با اتصال اینترنت سریعتر و تلفن همراه با کیفیت بالاتر است.

مولر پاسخ داد:

“من نمی دانم تنظیم نهایی در آنجا چه خواهد بود.

این چیزی است که ما اطلاعات کشور را در داده های گزارش تجربه کاربر Chrome داریم. بنابراین این چیزی است که ما می توانیم بفهمیم که کاربران در اصل از کجا آمده اند.

اما ایده کلی هنوز نوعی از این است که کاربران باید بتوانند تجربه خوبی داشته باشند.

و اگر عمده کاربران شما ، بدون توجه به دلیل ، تجربه کندی را تجربه می کنند ، در اصل همان چیزی است که در آنجا اعمال خواهد شد.

بنابراین این حداقل از چیزی است که من می دانم ، این نوعی موضع کلی در آنجا است.

مانند این است که اگر 90٪ کاربران شما از مکانهایی آهسته آهسته می آیند و اساساً 90٪ کاربران شما این تجربه… زیر مطلوب را با سایت خود دارند ، بنابراین این نوعی از مواردی خواهد بود که مورد توجه قرار خواهد گرفت. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کشورهای آهسته را برای امتیازات بهتر وب هسته مسدود کنید؟

این ایده ثابت شده است که مسدود کردن برخی از کشورها ممکن است به امتیازات Core Web Vital کمک کند. شخصی در ژانویه 2021 از مارتین اسپلیت در مورد این موضوع سوال کرد

این نحوه پاسخ مارتین در مورد مسدود کردن کشورها برای حیوانات اصلی وب است:

نه. این تفکر لیزر بر روی Core Web Vital ها متمرکز است و این واقعاً خطرناک است. “

الف ، از آنجا که افراد این کشورها ، اگر می خواهند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند ، از طریق یک پروکسی یا آنچه “VPN” نامیده می شود ، استفاده می کنند که در بیشتر موارد یک پروکسی است.

و سپس سرعت حتی کندتر است ، بنابراین کمکی نمی کند.

کاربران از کشورهای آهسته و وب هسته های اصلی

همانطور که جان مولر آن را درک می کند ، وی گفت که برای سایتهایی که کاربران آنها از کشورهایی که اتصال اینترنت با سرعت کمتری دارند ، هیچ اجازه ای در نظر گرفته نمی شود.

دلالت و دلیل این سوال این است که به نظر می رسد این یک وب سایت را در مقایسه با وب سایت هایی با کاربران عمدتا از کشورهایی با اینترنت سریع ، در معرض آسیب قرار می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما به نوعی پیش فرض نیاز به تفکر عمیق تری دارد.

شرکتهایی که بیشتر کاربران اینترنت سرعتی دارند لزوماً با وب سایتهایی که اساس کاربری آنها در کشورهای با سرعت اینترنت کمتری وجود دارد رقابت نمی کنند ، زیرا پایگاه کاربری آنها از کشورهای سریع است.

گسترش پایگاه کاربری به کشورهایی با اینترنت سریع موضوع دامنه های کد کشور (.uk ، .in ، .jp ، و غیره) ، زبان و سایر عوامل مانند نکات آشکار درباره هدف گذاری بین المللی (و “عدم هدف گیری”) در کنسول جستجوی Google.

نفوذ در رتبه بندی Core Web Vital یک امر بسیار کوچک است و به اندازه این سیگنالهای مهم دیگری که به Google کمک می کند ارتباط جغرافیایی و زبانی یک وب سایت را درک کند ، تأثیر نخواهد داشت.

استناد

مولر را ببینید که تقریباً با علامت 2 دقیقه در فیلم جواب می دهد:

https://www.youtube.com/watch؟v=mequMsZo0WI

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور