کدام پایگاه داده برای شما مناسب است؟ نمودار نمودار در مقابل پایگاه داده رابطه ای

عکس پروفایل Ivan Despot Hacker Noon

@gdespotایوان دسپوت

مهندس روابط توسعه دهنده و دانش آموخته علوم کامپیوتر

در ابتدای اکثر تلاشهای توسعه یک سوال مهم نهفته است: چه پایگاه داده ای را انتخاب می کنم؟ در حال حاضر چنین فناوری های پایگاه داده به وفور یافت می شود ، جای تعجب نیست که بسیاری از توسعه دهندگان وقت و انرژی لازم برای تحقیق در مورد فناوری های جدید را ندارند. اگر شما هم از آن دسته توسعه دهندگان هستید و با آن آشنایی چندانی ندارید پایگاه داده های نمودار به طور کلی ، شما به جای مناسب آمده اید!

در این مقاله ، شما درباره تفاوتهای اصلی بین یک پایگاه داده نمودار و یک پایگاه داده رابطه ای ، اینکه چه نوع مواردی برای هر نوع پایگاه داده مناسب تر است و نقاط قوت و ضعف آنها ، یاد خواهید گرفت.

چگونه یک پایگاه داده نمودار از یک پایگاه داده رابطه ای متفاوت است؟

تفاوت اصلی در نحوه ذخیره روابط بین موجودات است. در یک پایگاه داده گرافیکی ، روابط در سطح رکورد فردی ذخیره می شوند ، در حالی که یک پایگاه داده رابطه ای از ساختارهای از پیش تعریف شده ، یا تعاریف جدول مستعار استفاده می کند.

پایگاه داده های رابطه ای هنگام دست زدن به تعداد زیادی رکورد سریعتر هستند زیرا ساختار داده ها پیش از موعد مشخص است. این امر همچنین منجر به ردپای حافظه کوچکتر می شود. پایگاه داده های نمودار ساختار از پیش تعیین شده ای برای داده ها ندارند ، به همین دلیل است که هر رکورد باید به طور جداگانه در طی یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور