کالبد شکافی مدل تجاری TikTok | هکر ظهر

تصویر
عکس پروفایل الکس ادموندز هکر ظهر

در سال 2020 از TikTok برای تبلیغ کتاب خود استفاده کردم. در طی تحقیق درباره محتوا ، من در دیدن مدل کسب و کار TikTok مشکل داشتم. هیچ پستی با عنوان “تبلیغ شده” وجود نداشت. آزمایش TikTok من ناموفق بود ، یعنی من هیچ کتابی نفروختم. اما از آن زمان به بعد ، علاقه مند شدم مدل تجاری آنها را پیدا کنم. من برای کسب اطلاعات با THE Brendan Weinstein مصاحبه کردم.

مدل تجاری سنتی رسانه های اجتماعی

بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با ردیابی داده های کاربر درآمدزایی می کنند. سپس ، آنها این داده ها را می گیرند و به شرکت ها کمک می کنند تا بهترین کاربران برای تبلیغات را تعیین کنند.

این تبلیغ در فیدهای کاربر به عنوان یک پست بومی نشان داده می شود اما در پایین یک سلب مسئولیت “تبلیغ” دارد.

مدل درآمد TikTok با سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی متفاوت است.

1. مدل درآمد کسب و کار از تجارت تیک توک

TikTok با استفاده از تأثیرگذارها و مشارکت های تجاری ، درآمدزایی می کند.

اگر می خواستم BAIB را در TikTok تبلیغ کنم ، به شرکت مراجعه می کردم. سپس ، آنها بر اساس بودجه و محتوای من یک تأثیرگذار پیدا می کنند. پس از آن اینفلوئنسر هنگام پوشیدن پیراهن پادکست ، رقص TikTok را انجام می دهد.

TikTok و اینفلوئنسر پولی را که به آنها برای تبلیغ می دهم تقسیم می کنند.

کاربران TikTok ممکن است متوجه فیلم ها به عنوان تبلیغات نشوند. تأثیرگذاری آنها نسبت به تبلیغات بومی بیشتر زیرا افراد محتوا را مشاهده می کنند.

2. فیلترهای مارک دار

در TikTok ، یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور