کار از خانه 101: راهنمای شما برای تنظیم بهتر دفتر خانه

عکس پروفایل نویسنده

@ErgoImpactتأثیر ارگو

بهترین صندلی میز ایستاده برای کاهش درد و حالت LeanRite Elite ارگونومیک تسکین درد پشت

همه گیری ، دنیای ما را به لرزه درآورده و تغییرات قابل توجهی در سبک زندگی ما ایجاد کرده است. در حالی که شیوع آن به ضرر بیشتر جامعه ما بوده است ، یک پوشش نقره ای در میان ابرهای تیره راه ، همه گیری فرهنگ فرهنگ ما را تحت تأثیر قرار داده است.

در میان عدم اطمینان ، تعداد غیرمنتظره ای از شرکتها فعالیتهای خود را به کار از راه دور منتقل کردند. همانطور که تعداد زیادی از کارمندان از خانه به دستگاههای اداری خود وارد می شوند ، بهره وری آنها به طور غیرمنتظره ای بالا بود ، که به تقویت ایمان مدیریت ارشد در کار راه اندازی منزل کمک کرد.

در حالی که بسیاری از ما در حال حاضر در خانه از افراد حرفه ای هستیم ، نمی توانیم این ایده را که همیشه جای پیشرفت دارد نادیده بگیریم. این که آیا شما از قبل از راه دور در طول سال کار می کنید یا برای آینده پیش بینی شده مجبور به انجام آن شده اید ، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا تنظیمات خانه خود را پربارتر و دلپذیر کنید. از وسایل ضروری ، باید کارهایی را با ظرافت انجام دهید که همه چیز را روان کار کند ، این موارد به شما کمک می کند تا جریان داشته باشید.

Wi-Fi و قابلیت اتصال

برای “نسل WFH” ، شبکه های Wi-Fi بیش از هر زمان دیگری مهم هستند. و صادقانه بگویم – آنها قبلاً به اندازه کافی استرس داشته اند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور