چگونگی چابک سازی داده ها به شما کمک می کند تا نرم افزار بهتر سریعتر ارائه شود

عکس پروفایل نویسنده

Agile Data-Drive چیست؟

روش مبتنی بر داده Agile از نیاز رهبران مهندسی متولد شد تا بتوانند با استفاده از ابزارهای Git Analytics ، عملکرد تیم های خود را با معیارها و گزارش های زمان واقعی ، جمع آوری شده مستقیم از repos Git ، اندازه گیری کنند.

هدف از روش Agile Data-Drive نیست که جایگزین روشهای Agile و Waterfall شود. هدف این است که یک لایه داده به فرایندهای Agile فعلی اضافه کند ، و یک نمای کمی و قابل اندازه گیری از خروجی مهندسی به دست دهد. با استفاده از روش مبتنی بر Agile Data-Drive ، مدیران و مدیران اجرایی می توانند از طریق مسدود کردن راه های بالقوه قابل مشاهده ، زمان صرف شده برای ایجاد گزارش ها را کاهش داده و سرعت تحویل را افزایش دهند.

روش Agile Data-Driven همچنین به مهندسان نرم افزار کمک می کند تا عوامل حواس پرتی را از بین ببرند. پاول گراهام در مقاله “برنامه سازنده ، برنامه مدیر” اهمیت روند کار مهندسان را برجسته کرده است. به گفته گراهام ، نحوه کار مهندسان و مدیران بسیار متفاوت است. در حالی که یک مدیر در سازماندهی کار خود در اطراف جلسات مشکلی ندارد ، برای یک مهندس این امر تأثیر مثبتی دارد ، زیرا معمولاً در پایان یک جلسه ساده نصف روز از دست می روند.

وی توصیه می کند با توجه به برنامه سازنده ، جریان کار مهندسان را قطع نکرده و به آنها در دستیابی به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور