چگونه DEX ها به توسعه اینترنت غیرمتمرکز سوخت می رسانند

عکس پروفایل Anton Dzyatkovskii Hacker Noon

@آنتون- dzyatkovskiiآنتون ژیتاکوسکی

مدیر عامل و بنیانگذار شرکت توسعه نرم افزار پلاتین. علاقه مند به بلاکچین ، وبلاگ نویس.

اینترنت بسیاری از ما می دانیم و از آن استفاده می کنیم بسیار متمرکز است. هر کاربر می تواند به عنوان یک مصرف کننده یا سازنده عمل کند ، اطلاعات را منتشر و توزیع کند اما نه به عنوان مالک آن یا به عنوان یک سرویس دهنده.

عملیات در دست شرکت های بزرگ متمرکز شده است که فضای ایجاد سانسور توسط دولت های ملی ، مدیریت شرکت و حتی فروشگاه های برنامه را ایجاد می کند.

در پایان ، کاربران از قوانینی پیروی می کنند که به آنها رأی نداده اند ، کنترل کمی بر داده ها دارند و هر زمان که شرکت تصمیم به خاموش کردن برنامه یا تغییر شرایط می گیرد ، این واقعیت را می پذیرند.

در تقابل با اینترنت متمرکز (که معمولاً تحت عنوان Web2 نیز شناخته می شود) ، صنعت در حال کار بر روی Web3 است ، یک اینترنت غیرمتمرکز که اطلاعات به روشی کاملاً متفاوت در آن ذخیره می شود و برای همه قابل دسترسی است.

منظور از Web3 ، مردم شبکه ای هستند که از طریق پروتکل های غیر متمرکز و بلاکچین ها فعالیت می کند. توسعه آن اغلب با معرفی Ethereum ، EOS ، Tron و چند زنجیره دیگر همراه است.

ماهیت غیرمتمرکز بلاکچین فرصتی را برای ظهور مدل های اقتصادی و تجاری جدید ایجاد کرد که به نوبه خود توسعه Web3 را تسهیل می کند.

در میان رانندگان برتر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور