چگونه کارفرمای خود را به میزبانی یک هاکاتون داخلی متقاعد کنیم

عکس پروفایل Helder Vasconcelos Hacker Noon

@hvasconcelosهلدر واسکونسلوس

CTO و بنیانگذار مشترک @ TAIKAI | نویسنده کتاب

هکاتون مراسم بزرگی در شرکت هایی مانند فیس بوک، گوگل، نت فلیکس. این مسابقات نوآوری به آنها کمک کرد تا ویژگی ها و خطوط تجاری جدیدی را که به رشد آنها در سالهای اخیر کمک کرده است ، طراحی کنند. نوآوری هایی که توسط هکرهای با استعداد آنها ساخته شده است ، تجارت آنها را متحول کرده و به آنها این امکان را می دهد تا با پیشنهادهای مخرب و ویروسی که در غیر این صورت هرگز نور روز را نخواهند دید ، برتری خود را بالا ببرند. در این مقاله ، ما به مزایای شرکت ها در میزبانی یک هاکاتون داخلی خواهیم پرداخت. می توانید با استفاده از این نقاط کارفرمای خود را متقاعد کنید که یک هاکاتون برگزار کند.

آیا می دانید در سال 2007 ، معروف است پسندیدن دکمه ، که بسیار مورد توجه کاربران فیس بوک در سراسر جهان قرار گرفت ، توسط جاستین مایکل روزنشتاین در یک هکاتون شرکت داخلی ایجاد شد؟

Hackathon داخلی چیست؟ ?

آن هکاتون داخلی یک رقابت نوآوری است که برای چند روز یا چند ساعت طول می کشد ، جایی که شما به کارمندان خود وقت آزاد می دهید تا در گروه ها متحد شوند و ایده های جدیدی را پیشنهاد دهندایدئاتون) ، محصولات جدید یا خطوط تجاری را طراحی کنید (دوومیدانی طراحی) ، یا حتی نمونه های اولیه محصول جدید را تحویل دهید.

در پایان ، راه حل های پیشنهادی توسط هیئت داوران یا توسط همه شرکت کنندگان مورد قضاوت قرار می گیرد و بهترین تیم ها جایزه می گیرند یا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور