چگونه پروژه های کشاورزی در سال 2020 جمع می شوند

عکس پروفایل نویسنده

@ks.shilovکریل

توسعه دهنده و نویسنده علاقه مند به بلاکچین. تلگرام من: ksshilov

فضای تولید محصول احتمالاً گیج کننده ترین قطعه معمای رمزنگاری است. در ابتدایی ترین حالت ، شامل قفل کردن ETH ، USDT یا انواع دیگر توکن ها در یک قرارداد هوشمند است. این تفاوت در مشخصات قرارداد هوشمند و همچنین تعداد و اشتیاق شرکت کنندگان نهفته است. موضوع مشترک امکان دریافت درآمد منفعل است ، به جای نگه داشتن طولانی مدت روی رمزها در حالی که امیدوار به سود هستید!

تولید محصول می تواند یک کار پرخطر باشد ، که می تواند تلفات تقریباً فوری ایجاد کند. هنوز هم ، ورود بودجه به بیشتر پروژه ها معمولاً به این معنی است که فرصتی برای سودهای ناگهانی وجود دارد. این شانس همچنان بازیکنان جدیدی را به خود جذب کرد و وجوه حبس شده در امور مالی غیرمتمرکز از نوامبر 2020 از 14.3 میلیارد دلار فراتر رفت و در سال گذشته بیش از 20 برابر رشد کرد.

به هر حال ، سود بالقوه حاصل از تولید محصول بسیار بستگی به این دارد که کدام پروتکل را انتخاب کنید. در حالی که اکثر پروژه ها سعی در ایجاد پیشنهاد ارزش بلند مدت دارند که هرکدام خطرات خاص خود را دارند ، اما ممکن است مطالعه و انتخاب بهترین گزینه برای شما دشوار باشد.

برای کمک به شما ، ما چهار پروژه برجسته DeFi را که متخصص در زمینه تولید محصول هستند ، انتخاب کردیم تا نشان دهیم که چگونه این استارتاپ ها توسعه می یابند و با چه مشکلات مواجه می شوند.

امور مالی منحنی

منحنی مالی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور