چگونه می توان یک برنامه اندرویدی مانند WhatsApp ایجاد کرد

؛

عکس پروفایل نویسنده

@AmyraSheldonآمیرا شلدون

من نویسنده پرشور فناوری هستم. من در مورد آخرین فن آوری ها (Blockchain، AI، ML) برای Valuecoders می نویسم.

WhatsApp چیست؟ فکر می کنم نیازی نیست به شما بگویم چیست ، درست است؟ بیشتر ما می دانیم که این یک برنامه پیام رسان محبوب است که از ویژگی های خارج از جعبه بهره می برد.

در این دوره مدرن ، هیچ کس نمی تواند زندگی روزمره خود را بدون یک برنامه پیام رسان مانند WhatsApp تصور کند. این دلیل اصلی است که چرا روز به روز استفاده از برنامه های WhatsApp در سراسر جهان افزایش می یابد.

با توجه به افزایش مصرف چنین برنامه های پیام رسان ، بسیاری از شرکت های نوپا ، SME و بنگاه های بزرگ در ساخت WhatsApp مانند برنامه های Android متمرکز شده اند.

چرا WhatsApp یک موفقیت است و چگونه می توانید یک کپی از آن بسازید؟

موفقیت WhatsApp شامل سادگی برنامه ، سهولت استفاده ، ویژگی های پیشرفته و کشف مخاطب است. این پارامترها آن را بسیار صاف کرده است. بعداً به تدریج جایگزین پیامک شد.

Statista اظهار داشت که در سال 2019 ، 68.1 میلیون کاربر تلفن همراه ایالات متحده از WhatsApp برای برقراری ارتباط استفاده کردند. پیش بینی می شود تعداد کاربران واتس اپ در ایالات متحده در سال 2023 به 85.8 میلیون نفر افزایش یابد.

بیایید جلوتر برویم و بر توسعه برنامه های اندروید مانند WhatsApp تمرکز کنیم. برای ایجاد یک برنامه آندروید بی نظیر مانند WhatsApp ، ابتدا باید بر روی نیازهای بازار و ویژگی های پرطرفدار تمرکز کنید.

همه ما می دانیم که WhatsApp یک برنامه محبوب است ، و ساخت یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور