چگونه می توان شفافیت ردیابی برنامه را با پروژه Unity iOS خود ادغام کرد

عکس پروفایل ByteBrew Hacker Noon

@کامبیتیByteBrew

ByteBrew پلتفرم رشد بازی های موبایل همه در یک است. ساخته شده توسط Game Devs برای Game Devs.

این آموزش برای کمک به همه توسعه دهندگان موبایل متحد از طریق فضای پیچیده تغییرات حریم خصوصی جدید iOS 14 (معروف به موافقت با شفافیت رهگیری برنامه ، استهلاک IDFA و غیره) اینجا است. در دنیای جدید اعلامیه بعد از iOS 14 ، تقریباً همه SDK های مبتنی بر تبلیغات از توسعه دهندگان خواسته اند قبل از تنظیم اولیه SDK خود ، بطور خودکار با درخواست رضایت شفافیت رهگیری برنامه تماس بگیرند.

این مسئله مسئله مهمی برای توسعه دهندگانی است که هیچ ایده ای در مورد کدگذاری در Objective-C یا ایجاد کتابخانه برای برقراری ارتباط با Unity ندارند. از آنجا که دیدگاه ByteBrew همیشه حمایت از جامعه سازندگان بازی بود که ما در آن عضو بودیم ، ما یک SDK با قابلیت اجرای آسان برای حل این مشکل ساختیم.

ByteSyze SDK با ادغام کنترل کننده شفافیت ردیابی برنامه سفارشی ما در پروژه Unity iOS شما برای SDK وابسته به ATT بدون نیاز به نوشتن کد Objective-C ، پایگاه های سازگار با iOS 14 شما را پوشش می دهد. ByteSyze همچنین با استفاده از ابزار رایگان پیکربندی تحلیلی و از راه دور برای استفاده همه توسعه دهندگان در بازی های خود است. بیایید شروع کنیم!

شروع شدن:

برای بارگیری آخرین نسخه SDK به ByteSyze SDK Github ما بروید و یک حساب توسعه دهنده ByteBrew در اینجا راه اندازی کنید. همچنین. با ما و دیگر ارتباط برقرار کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور