چگونه می توان بر مقاومت کارمندان برای تغییر فرهنگ شرکت غلبه کرد (اینفوگرافیک)

عکس پروفایل برایان والاس هکر ظهر

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همیار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

آیا شرکت شما باید در تحول فرهنگ سرمایه گذاری کند؟ فرهنگ رمز موفقیت است. تمرکز بر تحول فرهنگی می تواند پاداش های بزرگی به همراه داشته باشد ، از جمله فقط در مدت پنج سال 85 درصد افزایش سود خالص، و 25٪ رشد نیروی کار در سه. در سال 2020 ، اکثریت قریب به اتفاق کارمندان مشغول کار نبودند 7 تریلیون دلار بهره وری از دست رفته. تمرکز بر تحول فرهنگی می تواند افزایش 50 درصدی در اشتغال کارکنان را به همراه داشته باشد ، که این امر باعث می شود 10٪ امتیاز مشتری بالاتر ، 17٪ بهره وری بالاتر و 20٪ فروش بالاتر.

کار معنی دار تفاوت بین کارمندی است که فرهنگ شرکت را به طور فعال از بین می برد و کارمندی که هر روز برای بهبود سازمان کار می کند. از هر 3 کارمند 1 نفر اظهار می دارد که دلیل اصلی ماندن در شرکت فعلی خود این است آنها کار را معنی دار می دانند. با ورود هزاره و جنرال Z به نیروی کار ، آنها انتظار دارند که کار آنها به رفع نیازهای اجتماعی کمک کند. وقتی کار با ارزشهای ما گره بخورد ، باعث افزایش تعامل کارمندان و افزایش انگیزه و بهره وری می شود.

تغییر فرهنگ شرکت در اعمال و رفتارهای هر کارمند دیده می شود. این برای هر سازمان و افرادی که در آنجا کار می کنند منحصر به فرد است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور