چگونه می توان با یادگیری ماشین شروع کرد: یک آموزش برای مبتدیان توسط یک مبتدی

عکس پروفایل Guy Torbet Hacker Noon

@توربتگای تربت

من یک توسعه دهنده و دانش آموز 17 ساله اهل اسکاتلند هستم.

یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی به طور کلی می تواند بسیار ترسناک باشد هنگام شروع کار. در آخر هفته ، من با زحمت تمام راهنماهای “مبتدی” را در مورد چگونگی شروع به کار غربال کنید ، بنابراین مجبور نیستید.

اگر این پست را دوست دارید ، می توانید پست های دیگر من را در اینجا مشترک شوید یا بررسی کنید

اکثر افراد طبقه بندی کننده تصویر را با استفاده از مجموعه داده MNIST به عنوان “سلام جهان” / اولین برنامه یادگیری ماشین شما توصیه می کنند – من مطمئن نیستم که فقط یک مانع ورود کاملاً ناشایست وجود داشته باشد ، یا من فقط احمق هستم ، اما برای کسی که می خواهد از صفر به چیزی در دنیای یادگیری ماشین برسد ، این پروژه کمی پیچیده به نظر می رسد.

البته اکنون ، من آن را امتحان کردم. من هر چیزی و هر آنچه را که می توانم در مورد عملکرد درونی نحوه کار شبکه های عصبی به طور واقعی در دست داشته باشم ، می خوانم. من فکر کردم که من درک ابتدایی کاملاً خوبی از آنچه در حال وقوع است ، دارم ، اما با مجموعه داده های از پیش ساخته شده و اصطلاحات فنی گیج کننده ، اغلب دشوار است که آنچه را که واقعاً اتفاق می افتد رقیق کند – من هنوز کاملاً مطمئن نیستم که از یک ترکیب دو بعدی لایه است.

بنابراین بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا چگونگی شروع یک مبتدی با یادگیری ماشین توسط یک مبتدی REAL آورده شده است. این همه چیز را پوشش می دهد ، از کتابخانه ها و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور