چگونه شلختی به صحنه فناوری ونکوور کمک می کند

عکس پروفایل نویسنده

@آمیموتامی تام

نویسنده فناوری ، زن تاجر ، مسافر مادام العمر ، پادکستر ، و عاشق جنایت واقعی.

Salesforce اخیراً شرکت Slack را تأسیس کرده است که توسط استوارت باترفیلد تاسیس شده است و به قیمت 27.7 میلیارد دلار خریداری شده است. این شرکت خرید خود را در اول دسامبر سال 2020 اعلام کرد.

Slack یک پلت فرم پیام رسان سازمانی مدرن است و Salesforce یک ابزار CRM آزمایش شده و واقعی است. با تکان خوردن همه گیر جهانی در بازار ، Slack ضرر خود را اعلام کرد و Salesforce از فرصت استفاده کرد و وارد بازار شد. با این خرید ، آنها امیدوارند که بتوانند پیشنهادات خود را برای رقابت با تیمهای مایکروسافت که همیشه در حال رشد هستند بهبود دهند.

مارک بنیوف ، رئیس و مدیر عامل Salesforce ، گفت ، “استوارت و تیمش یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها را در تاریخ نرم افزار سازمانی ساخته اند ، با یک اکوسیستم باورنکردنی در اطراف آن.”

بنیوف می گوید: “این مسابقه ای است که در بهشت ​​ساخته شده است.” “Salesforce و Slack با هم آینده نرم افزار سازمانی را شکل می دهند و نحوه کار همه را در دنیای کاملا دیجیتال ، کار از هرجای دیگر متحول می کنند. من خوشحالم که پس از بسته شدن معامله ، از Slack در Salesforce Ohana استقبال می کنم. “

Salesforce در حال حاضر برنامه های مفصلی را برای ادغام Slack به عنوان چهره جدید Salesforce مشتری 360 ، بستر ارتباطی Salesforce ، در نظر گرفته است.

استوارت باترفیلد کیست؟

استوارت باترفیلد یک کانادایی است که خود ساخته است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور