چگونه روبات ها به نبرد با همه گیر کمک می کنند

عکس پروفایل نویسنده

@techsaaTechSAA

من بیش از 4 سال در روزنامه نگاری فناوری به عنوان نویسنده ، ویرایشگر و بازرسان فناوری کار می کنم.

در حالی که مدتهاست که فیلم ها و ادبیات علمی-تخیلی ربات ها و موجودات تقویت شده را در یک نور جذاب و اغلب ترسناک به تصویر می کشند ، جامعه مدرن در حال تغییر است و شروع به پذیرش این فناوری می کند. تا کنون ، موارد استفاده به طور منطقی تنظیم و هدفمند شده است ، و برخی از برنامه های امیدوار کننده را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، اخیراً ثابت شده است که نبرد علیه بیماری همه گیر ویروس کرونا یک مورد ارزشمند است.

درباره ویروس در اوایل همه گیری ، خصوصاً در انتقال و خطر مواجهه ، چیزهای زیادی ناشناخته بود. علاوه بر این ، پرسنل واجد شرایط کافی برای انجام مراحل آزمایش و غربالگری لازم وجود نداشت و توانایی آزمایش ایالات متحده را بیشتر خسته می کرد.

در نتیجه ، بسیاری از سیستم های مراقبت های بهداشتی برای پاسخگویی به این خواسته ها ، به کارگیری روبات و سیستم های خودکار آغاز کرده اند. امکانات تحقیقاتی دانشگاه کالیفرنیا در برکلی از اولین کسانی بودند که زیرساخت ربات را برای کمک به آزمایش Covid-19 تغییر مسیر دادند. با توجه به اوایل این پدیده ، “کلینیک جدید که هفته آینده در دانشگاه برکلی افتتاح می شود ، 24 ساعت تشخیص ها را از بین می برد.”

کارمندان آن هواپیماهای بدون سرنشین صنعتی هستند ، مشابه کارهایی که برای ساخت ماشین و کامپیوتر استفاده می شود اما به طور خاص برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور