دنیای دلربا RPG ها و NFT های مبتنی بر رمزنگاری

عکس پروفایل نویسنده

@روئونلانروون لان

مدیر هتل Crypto Journalist و TA Trader را تبدیل کرد.

امروزه بازی آنلاین بسیار محبوب است و محبوبیت آن هر روز بیشتر می شود. چیزی که مدتهاست نوجوانی بیکار و بزرگسالان بیکار را هدر دادن وقت می داند ، ناگزیر به یک رابطه سودآور برای افراد در هر سنی تبدیل شده است. انصافاً باید بگویم ، سرگرمی ای که روزگاری از او چشم پوشی می کردند ، با جادویی به صنعتی چند میلیارد دلاری تبدیل شده است.

در حال حاضر ، صنعت بازی در حدود 160 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است ، بیش از دو برابر صنعت موسیقی و فیلم در مجموع !! جالب تر ، تخمین زده می شود که بیش از 2.7 میلیارد بازیکن در سطح جهان وجود دارد. این به راحتی ترجمه می شود از هر 4 نفر 1 بازیکن است. چهره های گیج کننده ذهن برای صنعتی که با جدیت شایسته آن چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

NFT: پیشنهادی هیجان انگیز

یکی از ویژگی های مشترک RPG ها دارایی ها و جوایز درون بازی است که بازیکنان می توانند قفل آنها را باز کنند یا پس از انجام موفقیت آمیز برخی از نقاط عطف از پیش تعیین شده دریافت کنند. همچنین برخی از بازی ها بازیکنان را ملزم به خرید دارایی های خاصی می کنند که با پیشرفت در سطح بعدی به آنها نیاز خواهند داشت.

متأسفانه ، در شرایط بازی متمرکز ، بازیکنان نمی توانند این دارایی هایی را که بدست می آورند یا در طول مراحل بازی خریداری می کنند ، معامله کنند. حتی تاسف بارتر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور