چگونه بلاکچین ممکن است گردشگری پزشکی را در منطقه آسه آن مختل کند

عکس پروفایل نویسنده

@ks.shilovکریل

توسعه دهنده و نویسنده علاقه مند به بلاکچین. تلگرام من: ksshilov

منطقه ASEAN (انجمن ملل جنوب شرقی آسیا) شامل چندین کشور است که دارای مشخصات اقتصادی هستند که برای توسعه پروژه های بلاکچین مفید است. ترکیبی از اقتصادهای در حال توسعه با جیب های ثروت اندوزی طی یک دهه رونق ، بدون ذکر مقررات نرم ، این منطقه از جنوب شرقی آسیا را به کانون فعالیت های زنجیره بلوک تبدیل می کند.

منطقه ASEAN به دلیل پذیرش گسترده و عمیق مسیرهای پرداخت جایگزین از جمله راه حل های مختلف fintech و ابزارهای پرداخت درون چت شناخته شده است. این رویکرد پرداخت دیجیتالی برای جایگزینی پول نقد ، درهای سکه های دیجیتالی را نیز باز کرده است. هنگامی که ایده پرداخت های مبتنی بر بلاکچین به وجود آمد ، سایر موارد استفاده نیز می تواند با توجه به جذب استارتاپ ها و فروش رمزهای فروش ، رشد کند.

این منطقه در حال حاضر به سطح توسعه و ارتباطات جهانی رسیده است و این منطقه را به مقصدی مطلوب برای روابط بین الملل تبدیل کرده است.

این پدیده زمینه ساز رونق اخیر “گردشگری پزشکی” است ، فعالیتی که در آن مسافران با هزینه کمتری در سایر کشورها به دنبال مراقبت های پزشکی هستند حتی اگر کشورهایشان زیرساخت های پزشکی بسیار پیشرفته ای داشته باشند. گروه ASEAN برای بازدید کنندگان از کشورهای همسایه به دنبال …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور