چگونه برای کسب و کار SaaS ارزش قائل شویم

عکس پروفایل نویسنده

@کیک اسفنجیآنا

نویسنده. طراح UI / UX در eleken.co. علاقه مند به فناوری اطلاعات ، طراحی ، روانشناسی و قصه گویی است.

این پست به چگونگی ارتباط معیارهای SaaS با خدمات مشتری ، رشد شرکت و تولید درآمد پایدار مورد نیاز و کافی برای نه تنها در دریای پر تلاطم بازاریابی وب کمک می کند بلکه رشد می کند.

به یاد بیاورید که SaaS یک نرم افزار به عنوان یک سرویس یا فقط فناوری های ابری است.

متخصصان منبع قیمت هوشمندانه ، که استراتژی و روانشناسی قیمت گذاری را در محیط اینترنت مطالعه می کنند ، به بازاریابان توصیه های زیر را می دهند:

“مشتریان شما به هزینه های شما اهمیتی نمی دهند ، بنابراین هرگز سعی نکنید استراتژی قیمت گذاری در این زمینه ایجاد کنید.”

این نقل قول 100٪ درست است. مصرف کنندگان در حوزه SaaS ، مانند سایر بخشهای بازاریابی ، می خواهند فقط بدانند که خدمات شما چگونه مشکلات آنها را حل می کند ، به آنها کمک می کند درآمد کسب کنند و غیره. با این حال ، این بیان عادلانه به این معنی نیست که شما نباید ساختار هزینه های خود را درک کنید ، به طور خاص ، از جمله مهمترین م theirلفه آنها به عنوان هزینه جذب مشتری (CAC).

اکثر شرکت های SaaS اهمیت هزینه جذب مشتری را به عنوان ملاکی برای موفقیت استراتژی بازاریابی درک می کنند. اما آنها این کار را بیشتر در سطح شهودی انجام می دهند ، که برای بهینه سازی سود مطمئن کافی نیست.

هزینه خرید مشتری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور