چگونه با استفاده از این ایده های عالی سرمایه گذاری در سال 2021 درآمد اضافی کسب کنیم

عکس نمایه ReadWrite Hacker Noon

از ارز رمزنگاری شده گرفته تا اسکوات کردن نام دامنه ، ایده های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که احتمالاً آنها را بررسی نکرده اید. مسیرهای سرمایه گذاری که احتمالاً می توانید طی کنید ممکن است طاقت فرسا باشد. با این حال ، دانستن اینکه چه گزینه هایی موجود است اولین قدم برای کشف موارد مناسب شماست.

اگر از کوچک شروع کنید و وقت خود را برای تحقیق بگذارید ، ممکن است دریابید که یکی از این پیشنهادها بسیار مناسب است. در اینجا هشت ایده سرمایه گذاری غیر سنتی آورده شده است که احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید.

1. به عمده فروشی املاک و مستغلات نگاه کنید

عمده فروشی فرآیند یافتن فروشندگان با انگیزه است که خانه هایی با ارزش کاملاً کمتر از ارزش بازار ارائه می دهند. شاید یک ملک نیاز به نوسازی داشته باشد و فروشنده نتواند در خانه کار کند تا آن را به ارزش بازار برساند. شما حق خرید ملک را خریداری می کنید و سپس شخص ثالثی را پیدا می کنید که می خواهد خانه را بیش از مبلغ پرداختی شما خریداری کند.

این یک ایده عالی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و یک روش کم خطر برای شروع کار در املاک و مستغلات است. می توانید با جستجوی عمده فروشانی مانند New Western با خانه های فروشی در منطقه خود شروع کنید. اگر سابقه فروش و بازاریابی دارید و می توانید به خوبی شبکه شوید ، عمده فروشی املاک و مستغلات می توانند ترفند سرمایه گذاری شما باشند.

2. ارزهای رمزپایه را معامله کنید

ارزهای رمزپایه به طور فزاینده ای به گزینه های سرمایه گذاری محبوب تبدیل می شوند. اگر شما…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور