چگونه اینترنت خودم را 5 برابر ارزان تر از ISP گران قیمت خود ساخته ام

عکس پروفایل نویسنده

من به شما می گویم که چگونه از اینترنت گران قیمت کابلی در دفتر رنج می بردم و تصمیم گرفتم اینترنت 5 برابر ارزان تری بسازم. در نتیجه ، من و تیم من شروع به کار summator.me کرده ایم. این دستگاهی است که بازدیدکننده از چندین مودم 4G / LTE را با هم ترکیب می کند و یک اتصال اینترنتی سریع و مطمئن را فراهم می کند.

سر و کار داشتن با اینترنت کند در دفتر

وقتی به دفتر جدید خود نقل مکان کردیم ، از قبض اینترنت تعجب کردیم. ما باید تقریباً هزینه کنیم 800 دلار در ماه برای اتصال کابل اصلی 100 مگابیت در ثانیه. از کارآفرینان دیگر در مورد صورتحساب اینترنت آنها س askedال کردیم و آنها گران بودن آنها را تأیید کردند.

دلیل این امر این است که صاحبان تسهیلات اغلب فقط به 1-3 ارائه دهنده خدمات اینترنت اجازه می دهند تا به ساختمان خدمات دهند و بنابراین اجاره کنندگان ادارات از انحصار اینترنت در آنجا رنج می برند.

گزینه های خوبی برای کابل / فیبر پیدا نشد

ما چندین گزینه برای اینترنت کابل را جستجو کردیم ، اما چیزی را که از آن راضی باشیم پیدا نکردیم.

1. مودم های USB 4G / LTE ساده و نقاط هوشمند تلفن های هوشمند را امتحان کرد

جوانب مثبت: تقریباً در هر مکانی و با هر مخابراتی که امکان اشتراک گذاری اینترنت با سایر دستگاه ها را فراهم می کنند کار می کند.

منفی: برای یک تیم خوب کار نمی کند ، همچنین بسیار کند است. اتصال به راحتی قطع می شود ، به خصوص اگر هوا نامساعد باشد ، یا هنگام ظهر که برج سلول بیش از حد خدمات می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور