چگونه اولین برنامه کامل Android خود را بنویسیم

عکس پروفایل نویسنده

@وارونسینگوارون سینگ

من یک توسعه دهنده نرم افزار ، هکر ، و خواننده مشتاق علاقه مند به همه چیز فن آوری هستم

در مدت زمان 4 ماه ، من یک ایده برنامه موبایل را برنامه ریزی کردم ، خودم را به آموزش چارچوب اندروید رساندم ، اولین REST API خود را نوشتم و برنامه اندروید تمام شده خود را در فروشگاه Google Play منتشر کردم. من در این راه چیزهای زیادی آموختم ، بنابراین فکر کردم آنچه را که یاد گرفتم به اشتراک می گذارم.

برنامه ای که من ساختم یک برنامه برای انجام کارهای توام با یک برنامه یادداشت برداری بود. کاربران می توانند به دلخواه خود یادداشتها و وظایف خود را فیلتر کرده و ممکن است حتی به آنها اجازه دهم کاری را به یادداشت تبدیل کنند و برعکس.

این پروژه 5 م componentsلفه اصلی داشت: آماده سازی ، Front-end ، Back-end ، Unit Testing و Play Store Release. در زیر همه مواردی که به من کمک کرده است برنامه خود را ایجاد کنم ، آورده شده است.

آماده سازی

حتی اگر من یک خط کد آندروید نمی دانستم ، می دانستم که می توان یک برنامه اندروید را در جاوا نوشت. من زبان های زیادی می دانستم ، اما چارچوب بسیاری از آنها را نمی دانستم و این باعث می شود دانش من در مورد اکثر آنها بی فایده باشد. یادگیری اندروید فرصتی برای من بود که با ورود به توسعه برنامه های موبایل جاوا را به یک زبان مفید برای من تبدیل کنم.

من از TutorialsPoint برای یادگیری XML و Java در چارچوب Android استفاده کردم. علاوه بر یادداشت برداری ، من همراه با برنامه نویسی برنامه نویسی کردم تا یک برنامه غول پیکر درست کنم که واقعاً کاری از پیش نبرد ، اما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور