چگونه از محتوای خود به عنوان یک سازنده کسب درآمد کنید: نسخه پادکست

؛

عکس پروفایل نویسنده

برای کسب درآمد از محتوایی مانند نوشتن ، ویدئو یا صدا ، سازندگان گزینه های یکسانی را دارند. یک خالق می تواند به مشاغل یا مصرف کنندگان نزدیک شود. در این قسمت ، من بر روی میزبان پادکست تمرکز خواهم کرد.

حمایت

حمایت مالی زمانی است که یک شرکت به یک میزبان مبلغی بپردازد تا شرکت یا محصول خود را به صورت هوایی تبلیغ کند. میزان پولی که یک میزبان از حمایت مالی می گیرد به عوامل زیادی بستگی دارد.

یک عامل زمانی است که آگهی در قسمت پادکست پخش می شود. عامل دیگر مدت زمان پخش آگهی در طول قسمت است. یک تبلیغ می تواند سه بار مختلف اجرا شود. اولین بار قبل از پخش است: در ابتدای پادکست. بعدی اواسط پخش است: توقف پادکست در وسط برای اجرای تبلیغ. آخرین فرصت پس از رول است: پس از پایان پادکست اجرا کنید. استاندارد طول تبلیغ در طول پادکست 10 ، 30 و 60 ثانیه است.

برای اینکه یک شرکت در نظر داشته باشد تبلیغات خود را در پادکست اجرا کند ، پادکست نیاز به بارگیری دارد. شرکت های مشهور تر ، تعداد بارگیری بالایی را می خواهند. تعداد بارگیری ماهانه شرکت ها می تواند از 1000 تا 5000 در هر قسمت باشد. با کسب درآمد از تبلیغات ، یک میزبان کل مخاطبان خود را به تبلیغ کنندگان می فروشد.

پیوندهای وابسته

نوع دیگری از تبلیغات برای کسب درآمد از پادکست ، پیوند وابسته است. وقتی کسی با آن لینک محصول را خریداری می کند ، یک لینک وابسته به کالایی برای کارمزد پیوند می یابد.

یک میزبان می تواند یک شرکت وابسته شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور