نمیتوانید تصمیم بگیرید که بعداً چه ویدیوی YouTube بسازید؟ این شرکت نکاتی را در مورد استفاده از داده ها به اشتراک می گذارد تا بفهمد مخاطب شما می خواهد چه چیزی را ببیند.
ویدیوی جدیدی که در کانال Creator Insider YouTube منتشر شده است، نحوه جمعآوری اطلاعات برای یافتن الهامات و فرصتهایی برای محتوای جدید را توضیح میدهد.
این ویدیو سه راه را برای تصمیم گیری در مورد ویدیوی بعدی YouTube پوشش می دهد:
- تحقیقات بازار: چگونه نیازهای بیننده را درک کنیم و شکاف های محتوا را پیدا کنیم.
- ابزار و داده ها: از کدام منابع می توانید برای یافتن اطلاعات افراد، بینندگان و علایق آنها استفاده کنید.
- تصمیم گیری: نحوه اعمال و تفسیر اطلاعاتی که برای تصمیم گیری در مورد ویدیوی بعدی خود جمع آوری کرده اید.
در اینجا نکات کلیدی از ویدیوهای جدید YouTube آورده شده است.
3 مرحله برای تصمیم گیری برای ساخت ویدیوی بعدی در یوتیوب
1. درک تقاضا
ابتدا باید اندازه مخاطب بالقوه را برای محتوایی که می خواهید ایجاد کنید تخمین بزنید.
آیا تمایلی برای نوع ویدیویی که می خواهید در مرحله بعد ایجاد کنید وجود دارد؟
پاسخ به این سوال می تواند به شما کمک کند انتظارات واقع بینانه ای در مورد نحوه عملکرد محتوای خود داشته باشید.
در نظر بگیرید که آیا برای ویدیوی بعدی که میخواهید بسازید، این یک علاقه ثابت است یا اینکه در یک موضوع اصلی و بدون مخاطب ثابت است.
ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا موفقیت با ویدیوهایی با موضوعات اصلی را مشاهده کنید زیرا باید به چیز جدیدی علاقه مند شوید.
برای درک تقاضا برای ویدیوی YouTube که میخواهید در مرحله بعدی ایجاد کنید، ابزارهای مختلفی وجود دارد که میتوانید استفاده کنید:
هدف از استفاده از هر یک از ابزارهای توصیه شده این است که قبل از تلاش برای ایجاد یک ویدیو، دریابید که چند نفر ممکن است به یک ویدیو علاقه مند شوند.
همچنین ممکن است جستجو برای ویدیوهای مشابه در YouTube و بررسی تعداد بازدید آنها کمک کند.
هنگامی که اندازه مخاطب بالقوه برای ویدیوی بعدی خود را درک کردید، می توانید سطح فرصت را بهتر تخمین بزنید.
2. مخاطب خود را درک کنید
در مرحله بعد، باید درک درستی از آنچه بینندگان شما بیشتر از همه لذت می برند و آنچه را که می خواهند بیشتر ببینند به دست آورید.
ایده ای از نمایه مخاطب در ذهن خود بسازید تا بتوانید محتوای خود را برای انواع خاصی از بینندگان و آنچه که آنها دوست دارند تماشا کنند تنظیم کنید.
بهترین مکان برای شروع جمع آوری این اطلاعات، این است حضار برگه در YouTube Analytics.
در آنجا میتوانید ببینید که مخاطبان شما چه ویدیوها و کانالهایی را تماشا میکنند و بینندگان شما به چه جمعیتشناسی تعلق دارند.
این بینش میتواند به شما کمک کند مطمئن شوید که آنچه را که آنها میخواهند ببینند، ارائه میدهید.
3. رقابت خود را درک کنید
پس از پی بردن به تقاضا برای ایده ویدیوی بعدی خود و به دست آوردن درک بهتر از مخاطبان خود، مرحله بعدی شامل تحقیق در مورد رقابت است.
ببینید چه ویدیوهای دیگری در جایگاه شما وجود دارد، و در کجا شکاف یا فرصت وجود دارد.
هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد، این مرحله مستلزم تماشای زیاد یوتیوب است.
به ویژه، باید محتوایی را تماشا کنید که مربوط به ویدیوهایی است که میخواهید ایجاد کنید یا چیزهایی که فکر میکنید بینندگان شما قبلاً به آن علاقهمند هستند.
چیزی که می خواهید در حین انجام این کار از خود بپرسید این است: “چگونه می توانم چیزی بهتر یا متفاوت از آنچه در حال حاضر وجود دارد بسازم؟”
این باید بینش و الهامبخشی را که برای تصمیمگیری برای ساختن ویدیوی بعدی YouTube نیاز دارید، به شما کمک کند.
ویدیوی کامل یوتیوب را در زیر ببینید:
تصویر ویژه: دیگو تومازینی/Shutterstock
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'what-youtube-video-to-make-next', content_category: 'news youtube ' });
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور