چه مشکلی با بیت کوین در سال 2020 وجود دارد؟

عکس پروفایل نویسنده

@eric-lamison-whiteاریک لمیسون-وایت

اقتصاد کلان ، فین تک ، بازارهای نوظهور ، مشتقات | مدیر @ STS | در TheStreet، INC دیده می شود

در این گزارش پیشرفت ، ما دوباره به موارد برجسته شده در بررسی سال گذشته اکوسیستم بیت کوین پرداخته و می بینیم که چگونه اوضاع بهبود یافته است و همچنین پیشرفت های کاملاً جدید را برجسته می کنیم.

من از سال دوم وجود بیت کوین در حال مطالعه بوده ام و از آن بعنوان یک کلاس دارایی متمایز استفاده کرده ام تا مشخص کنم چگونه در یک تصویر اقتصادی کلانتر جای می گیرد. من مشاور چندین شرکت فناوری مالی بوده ام و از تجزیه و تحلیل کمی برای جمع آوری اطلاعات و اجرای معاملات با شرکت های مدیریت دارایی و صندوق های تامینی مانند جامعه تجارت دولتی (STS Capital Group ، به سادگی STS) یا شرکت های تابعه آن مانند شبکه پارتو یا شرکت توسعه بلاکچین استفاده می کنم. که به صندوق پرچین اجازه می دهد داده های تجاری را به صورت عمودی ادغام کند.

وقتی صحبت از این کلاس دارایی می شود ، هنوز هم افرادی هستند که علیه این بحث می کنند مفهوم بیت کوین ، بیشتر در واکنش به یکی از زمینه های فروش خود بدون اینکه هرگز متوجه شوید که این واقعاً چیست. به عنوان مثال ، افراد احتمالاً در مورد نام “-coin” یا “ارز” به ترتیب “bitcoin” و “cryptocurrency” بحث می کنند. در نهایت ، آنچه که ما داریم یک دارایی با یک منبع ثابت ثابت است که دارای برخی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور